Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 2 April 2012

Lawak : Pelakon Terbaru Drama "Boys Over Flowers" (Gambar)

Pelakon Terbaru Drama "Boys Over Flowers"
Ada yang nak tonton ini?


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

MUNTAH!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ewwwww..macam gay!!!!

amoy nara said... Best Blogger Tips

Adui.. btul2 over ni..

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

gay betul lah admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

cntiknya bunga....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hensemnye bunga bunga kat belakang tu

-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian btul. padahal stakat amik gambar kt taman bunga topless, sorang2 plak tu, dah dikata gay. teruk btul org skrang. hakikatnye tak dosa pn mamat dlm gambar tu. bukannya berdua buat posing tak senonoh pun.

lepas ni jgn ade org kata aku mempertahankan gay plak. ERK!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ak gay

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke mcm org yg aku knal

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...