Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 7 April 2012

Serius : [Video] Kemalangan Langgar Lari Yang #Fail - Pemandu Adalah 'Hero'

Kemalangan Langgar Lari Yang #Fail - Pemandu Adalah 'Hero'
Seorang juvana telah melanggar seorang penunggang basikat dari belakang dan kemudian cuba untuk larikan diri dengan memotong bas dihadapannya. Tetapi segalanya #Fail, kenapa?




10 comments:

Osman said... Best Blogger Tips

Perghh... baik! hahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st...huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

bus tu yg ptt dpt ganjaran sbb dah berjya tgkp org langgr lari tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org bawak basikal tuh yang dpt pengajarann.padan lah muka bawak basikal mcm x dak otakk.kena langgar salahkan org puii

Anonymous said... Best Blogger Tips

padan ngan muke lelaki tu! yg bawa basikal tengah2 jln buat ape? lorong urk kete pla tu.. xpadan ngan kecik pastu slow mmg kene langgar la

Anonymous said... Best Blogger Tips

negara mane PA tuh? sempoi gile dia bwk beskal makan 1 lane... pacik bas tu mmg terbaik lah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko bodoh ke..basikal mmg boleh masuk fullane kat saner. slh keta memotong xda otak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

x tengok video ni sampai abis ke..basikal memang pakai fullane ke saner..bodo bodo bodo tengok video x abis pastu marah cyclist..salah kereta tu la bodoh punya anon atas tuh...haha..

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

kalau bukan anon, tak de bodoh nya

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

kat Baitullaham rupenye..tu bkn polis israel ke..polis palestin ke? eh conpius I

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...