Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 2 April 2012

Serius ; Ini adalah Kad Pengenalan Aaron Aziz Sebelum Popular (Gambar)

Ini adalah Lesen Memandu Aaron Aziz Sebelum Popular.
Biasalah kan, semua orang nak tengok rupa Aaron Aziz sebelum menjadi terkenal. Mari lihat sendiri rupanya dan juga nama sebenarnya. 





p/s : Rasenye edit je ni.. hehe.. sama je macam i.c Batman Bin Suparman.

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first...mat haron rupanya

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehe. berbeza

piko said... Best Blogger Tips

Mat Haron Mustapha oooo baru tauuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nama sebenar Aaron ialah Aaron Mustapha bin Aziz dan bukannya Mat Haron Mustapha Bin Mat Aziz Mat Mustapha-rujuk sini >>> http://www.maklumat.my/mat-haron-bukan-nama-sebenar-aaron-aziz

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

da fake

Anonymous said... Best Blogger Tips

Perghhh... skema siot.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

nama org pun nk buat lawak gak huh! lantak mak bapak dia la nk bagi dia nama ape kalo betol pun. n kalo xbtol ape yg admin kuarkn ni xpasal2 buat dosa kering pla nnt kat aaron aziz tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang tuh jeles la tu sbb aaron tu hensem hahahhahaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

hensem apanya macam mat bangla, oh baru aku tahu, mat haron sebenarnya nama dia, nantilah aku jumpa ko kat kl, aku akan jerit mat haron aziz bangla, he he he.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku pe nama kau,,,kau hnsem sgt ke..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 16:23, nmpk benar kp dgki dia nsem. ske2 kate mcm bgla.

Anonymous said... Best Blogger Tips

org ni kalo da ensem.. nama camna pun.. muka zaman muda2 camna pun.. dia tetap jgk ensem skg .. anon 16:23 .. dia ada.. kau ada??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...