Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 5 April 2012

OMG : Barbie Doll British Dalam Dunia Nyata - Laura Catherina (12 Gambar NSFW)

Selepas beberapa pembedahan dan solekan, Laura Catherina dikatakan kelihatan seperti Barbie Doll. Kini gambar Laura telah tersebar luas di Facebook serta menjadi terkenal di seluruh dunia.



30 comments:

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

1st

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

dulu kini dan selamanya

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn tadi ko dah kne ceramah kew?? awat buat lagi...nmpk sgt hati ko itam.x pernh solat ni kn...:)

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

astaghfirullahalazim...apa yang saudara ni maksudkan...apa salah saya sehingga mengatakan saya itam..

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

dikala senja menyingsing, burung terbang pulang dibelakangi awan2 jingga suram hening, menyentuh kalbu tatkala berkumandang suara azan silih berganti, terkenang dosa2 lama jahilnya hamba bernama insan ini..insan ini telah lama gusar kerna fakta da auta berlingakar di bumi suci tuhan tanpa jelas dan hak..meniti hari hari hadapan yang silih berganti dgn hitungan azan bertambah dan umur tua merangkat diselangi hari.insan ini takut akan jumaat yang menjadi perhitungan antara pencipta dan yang diciptakan..masa itu ketawa kepada insan ini..masih kah ada masa untuk insan ini..

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

selesai sudah azan..jom solat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko pon ade masalah buta huruf kann..aku tak kate pon ko itam btw hati ko yg itam :) tak pyh nk tulis ayt yg ko ciplak dari mane entah pastu nk bajet alim pulak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

boobs

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh!! besar tetek!! naseb baek aku ni gay..
kalo x msti dah fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap..fap..fap..come to papa...
anonymous diatas aku bodoh tolol gay,kau cari pungkok ja tau..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@thehellwiththeworldtoday , awal2 dulu aku pun cm mnyampah je bile tgk ko taksub sgt ngn kdudukan 1st,2nd, last ni.. tp sbb da biase sgt nengok ko, tgelak jadinyer... mmg btol la, the hell with the world today =P

ben xii said... Best Blogger Tips

celah mana barbie nya ? adoi

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahahhahahahahahha!!!!
de hELL buat SAIKOOOOO yg cukup kuat!!!!!
yg korang layan lg la bodoh!!!!
janji baby doll fap fap fap fap aaaaaahhhhhh~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh tetk dia mantap beb!!! Sah kena cucuk silikon ni.. Isap pn xbest..

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow! nice boobs.

Ery Sahaja said... Best Blogger Tips

x cantik pon..
mcm pornstar ye la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan mcm pornstar,,memang pornstar pon...

DOWNLOAD The Flying Swords of Dragon Gate (2011) DI SINI
DOWNLOAD Mission Impossible 4 : Ghost Protocol (2011) DI SINI
DOWNLOAD The Darkest Hour (2011) DI SINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke cm sial!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

fake. xcantik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

NI BUKAN BARBIE DOLL...BABI JADIAN LEE..!

ini beLog Lydia said... Best Blogger Tips

hoho.. terbaek la :')


@thehellwiththeworldtoday-_-1st

si pengilot said... Best Blogger Tips

barbi tetek beso ke??? ni dah mcm pornstar kelas kambeng ni.hahhaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

fake boobs. i prefer the real boobs..
but fake also can be fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

takot dowh....ngeri bdak2 tgok

Anonymous said... Best Blogger Tips

FAKE!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

thehell ta slh pon aku tgk. knp org pns smcm je ngn dia? tah hape2... cri psl. xde sbb kkuh pun, tp nyumpah seranah cm haram... spe lg teruk, phm2 sndri... -.-'

Anonymous said... Best Blogger Tips

sorry..xsama lgsg mcm barbie...

alieavea said... Best Blogger Tips

erks...mutif?

Anonymous said... Best Blogger Tips

barbie version pelakon pron

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau korea sibuk kata plastik .kalau org putih tak kata plastik pula -,-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...