Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 5 April 2012

Cute : Apabila Ibu Ayam Mengeram Telur Itik (4 Gambar)

Ayam betina yang dinamakan Hilda ini sebenarnya telah mengeramkan telur itik secara tidak sengaja dan setelah telur tersebut menetas, ayam ini terus menjadikan anak itik ini sebagai anaknya.

Tapi bila dah boleh berenang nanti, mesti anak itik ini sedar bahawa mereka adalah seekor itik dan ibu mereka adalah seekor ayam haha.






Sumber : Here



14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah2 tak tau berenang langsung sbb mak ayam tak pergi lalu kt air, jd anak2 itik ni tak lalu lah.

rainyz94 said... Best Blogger Tips

hahahhaha..cute kowt !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tulaa .. cute kowtttt

BlueiceButterfly said... Best Blogger Tips

~ibuku seekor ayam..hehe *nukilan si itik* :)

TanganPengkau said... Best Blogger Tips

five little ducks went out one day... lalala~

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada apa ngan itik ni bakat pun xde... lain la si hell sambil mengompos sambil menyocok... 1st... korok mu smua

Anonymous said... Best Blogger Tips

ohhhh itikk gembo2..ayam trkedek2


DOWNLOAD The Flying Swords of Dragon Gate (2011) DI SINI
DOWNLOAD Mission Impossible 4 : Ghost Protocol (2011) DI SINI
DOWNLOAD The Darkest Hour (2011) DI SINI

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

tengkorak mung korok mu smua...but Ill take it as a compliment..

Anonymous said... Best Blogger Tips

g mampos ah mke ko the hell,babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

mengerang ke mengeram??

Anonymous said... Best Blogger Tips

to anon 00:26 kat atas tu : sape yg korok sbnrnye? the hell xkacau korg, korg pla start kacau dia dia dulu..kang kalo dia merapu kat sini korg pla kutuk dia balik. semua 2 x 5 puuiih!!

ben xii said... Best Blogger Tips

sweet nya

Ellyza said... Best Blogger Tips

comelnye....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Heheheheheheheeeee.....seumur hidup aku tak pernah pun tengok anak itik dan ayam macam nie...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...