Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 2 October 2011

OMG : Di Zimbabwe, Sekeping SMS Berharga RM20


Di Zimbabwe, sekeping SMS bernilai USD 5-7 iaitu bersamaan dengan RM18-22.. Memang gila beb.. 

Zimbabwe terkenal dengan sistem matawang yang tidak stabil dan inflasi yang tidak terkawal. Oleh itu, pihak kerajaan telah menaikkan tarif SMS menjadi 1000% dari tarif asal.

HArga sekeping SM untuk dalam negara dicaj sehingga USD 7 manakala jika ke luar negara pula, tarifnya mencecah USD 20!!! Bersamaan dengan RM60!!!

So nagi korang yang nak pegi bercuti di Zimbabwe, janganlah menggunakan hp anda sesuka hati ye. Tapi kalo korang dah kaya mungkin tak jadi masalah.. Tapi kalau setakat nak reply SMS awek cakap dah makan ke blom, baik tak payah la.. Hehe


Sumber: Haxim

3 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sioppp....Giler mahal....

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeee...mhal gler kot..tkot la rply msj cm g2 kn..2 bwu sms lom ag call kn..klo call xtw la bpe lak..pokai la dok sna

Anonymous said... Best Blogger Tips

tanda harga ke yg tertulis kat atas meja tu?? 10M 15M 40M 60M??? "M" million ker???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...