Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 26 July 2011

OMG : Masak dan Makan Malam Atas Gunung Berapi Aktif di Iceland (

Memang pelik pula ini, macam tak ada tempat lain untuk masak dan makan malam, Di Icelanf, tukang masak masak di atas gunung berapi menggunakan haba panas dari lava. Kemudian makan malam juga di sebelah gunung berapi yang tengah aktif. WTF...Memang tak percaya orang sanggup buat macam tu eh.

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow..mmg brani mau mati la diaorang ni kn..hehe

Mohamad Fitri said... Best Blogger Tips

Memang dorang ni dah bosan ngan hidup masing2 ke apa? 0.o?
Yang peliknya tu, tak ada tempat lain ke nak makan. haha =D

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah beli awal2 insurans nyawa....

minoari89 said... Best Blogger Tips

beli insuran pun x guna mati x dpt kat kita pun..

Anonymous said... Best Blogger Tips

edit photo

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam edit jer

just to said... Best Blogger Tips

photoshop

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...