Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 28 July 2011

WTF :Penjara Mewah untuk Pembunuh 93 orang di Norway (10 Photos)

Anders Behring yang dituduh membunuh 93 orang pada serangan terrorist di Oslo Norway hanya akan dipenjara untuk 21 tahun di sebuah penjara mewah Halden Fengsel. Penjara ini dilengkapi dengan gelanggang bole keranjang, trek jogging dan TV skrin besar.Tetapi memang tidak adil kalau difikirkan patut dijatuhkan hukuman yang lebih teruk. 93 orang hanya dapat 21 tahun. Patut ke?

 thx


7 comments:

yuyul said... Best Blogger Tips

Cuba kalau org islam yg buat, mesti tak dapat penjara mcm ni. Not fair..

Aifa Afiqah Sulaiman said... Best Blogger Tips

nak masuk gak la kalau macam ni! bahahaha!

Anonymous said... Best Blogger Tips

betol

dah0uri said... Best Blogger Tips

ni penjara ke pusat pelancongan?? =.="

minoari89 said... Best Blogger Tips

tempat honeymoon la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau mcm ni..x sia2 lah org yg dh d bunuh 2 tp pmbunuh dia dpt ganjrn yg lumayan hsil dr pnderitaa yg org lain hadapi..spptutnya pnjara mcm ni mnempatkan org2 yg mok d hukum gntung smpai mati spya mrka dpt mnikmati sisa2 hidup sblm pergi..terbalik btol lah..huh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

blm tntu lg tmpt 2 sperti yg diuar-uarkan....mybe banduan dlm 2 kne seksa kaw2...siape yg tau....tak kn aku masuk...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...