Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 25 July 2011

Cool : Trend Rambut Baru untuk Wanita, Rambut Pelangi (1o Photos)

Trend Baru lagi ke ni? Tapi belum lagi nampak di Malaysia. Kalau ada yang jumpa kat Malaysia tolong minta gambar eh. Akan kami tambah kat sini. :-)) Apa pendapat korang pasal rambut ini? Cantik? Cool? Hodoh?thx

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg no 7 tu cantik...woooohaaaaaa :D

shashasayang said... Best Blogger Tips

cool gyla !

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo ngam dgn muka mmg lawa la..tapi kalo kna muka yg xngam 2 kamuorg faham2 la k..hehe

Mohamad Fitri said... Best Blogger Tips

Style macam ni memang kena lah ngan yahudi.
Lagi2 yg cerah gebu.
Tapi kan, macam mana pulak style2 macam ni dipergunakan oleh orang yg berkulit hitam? o.0?
bhahahaa =D

cover mask said... Best Blogger Tips

no 7 cool~ canteh yaww,,,

rasya azalia said... Best Blogger Tips

no 3 & 5

Anonymous said... Best Blogger Tips

no.7...bley saya jilat ketiak anda...saya nak jilat & isap peluh2 kat ketiak anda..saya sanggup..

Anonymous said... Best Blogger Tips

serious num 7 cool gilaaa !

ikaa said... Best Blogger Tips

kahakahakah rambut rainbow nie

Anonymous said... Best Blogger Tips

no 7 canteeeeeekkkkkkk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...