Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 28 July 2011

Cara Terbaru Untuk "Hack" Facebook Rakan Anda


Sape penah kene dengan situasi nih.. korang Tengah syok layan facebook dalam bilik pastu tetibe rasa nak terkencing.. Pastu korang pegi la tandas tinggalkan laptop korang on dan facebook korang tengah on jugak.. Pastu bile korang dah balik bilik tetibe plak ade status sepert "aku gay", "aku lelaki yang paling macho" atau "aku pondan" dan sebagainya. lepas tu korang pon panas sebab kne prank atau istilah lain facebook korang kne hack dengan kawan sebilik korang sendiri.  

Tapi itu semua cara kuno.. Ni aku nak ajar cara yang lagi baik untuk "hack" facebook kawan korang time diorang tinggalkan facebook terbukak... Cekidaut!!



Amacam?? Genius tak?? Hahaha..

Sumber: GaG




5 comments:

Mohamad Fitri said... Best Blogger Tips

Macam mana tu?
Tak faham?

Hazieq Sanat said... Best Blogger Tips

hahaha... gempak... nak2 kepada yg selalu buat statment yg jiwang2 or yg menyampah kita nak tgk..hahaha

-Mr.TaUfiQ- said... Best Blogger Tips

haha..mesti stress gile x de sape nk like nk komen..

Aphique Lacrymosa said... Best Blogger Tips

hahahahha lawak ...nk try la :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang best

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...