Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 30 July 2011

Gosip : Norman dan Memey Buat Kenduri Kerana Bebas Tuduhan Berkhalwat

Semalam akhirnya majistret memutuskan untuk gugurkan tuduhan berkhalwat ke atas Norman dan Memey selepas tiga tahun. Kini mereka nak buat kenduri pula sempena perkara tersebut. 

Berita penuh:
Pasangan bakal pengantin popular Norman Hakim dan Memey menarik nafas lega selepas Hakim Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Salehan Yatim, memutuskan untuk mereka dilepas dan dibebaskan daripada pertuduhan berkhalwat.

“Selepas tiga tahun berdepan dengan macam-macam dugaan dan tohmahan saya tak sangka akan mendengar keputusan yang amat menggembirakan ini.  Ketika diumumkan saya ‘blur’ dan terkesima lalu terus menangis.  Saya anggap ini sebagai berkat doa semua orang yang menyokong saya. 

“Orang pertama yang saya hubungi adalah ibu saya dan ibu Norman.  Mereka berdua merupakan kekuatan pada saya.  Insya-Allah saya akan buat kenduri dan jemput semua orang yang terlibat dalam perbicaraan kes,” ujar Memey yang dihubungi. 

Norman dan Memey merancang untuk bernikah pada 24 September ini. 

p/s : Tahnis buat Norman dan Memey yang bakal bernikah bulan September ini, semoga diberkati ke anak cucu. 

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

eleh bebas kunun tuduhan..setahu aku memang korang pernah ehe ehem..mau nafikan lagi dasar laki bini HIPOKRIT...sabar abby..satu ari dapat laki yg lebih baik bbanding norman...alah memey tu satu hari kena hukum karma perampas laki org...asal lakonan mereka aku dah x suka lihat trus tukar channel lain.

misz sempoi said... Best Blogger Tips

ui, marah nye orang atas...
respon kpd entry : o yer ke...ok..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mari kita lihat berapa lama diorang leh tahan..lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

memey bahagia dlm penderitaan org laen . bia die rse klu norman da boring ngn die plak . bhahahahah ! mse tuhh ak nk tgk 1 m'sia gelak . *ni bukan doa , tp hukum karma . wut goes around , comes around

Anonymous said... Best Blogger Tips

siap bwat kenduri plak lpas syok berzina..xpatot btul la..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...