Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 16 April 2013

WTF : [Video] Calon Ibu Paling Bangang Di Dunia


Jom tengok calon ibu paling bangang di dunia dalam video kat bawah nih. Agaknya pompuan ni sakit mental kot. Korang tengok la sendiri..

video

p/s : Tarak otak... 

Sumber : Here

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau depan i dia buat cmne,,da lma aq trajang..banagl abadie

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesiannya budak tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dpn ku ada mcmani... ku buat apa yg ea buat rh anak atu... bangang ehh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dia stress, budak tu tak berhenti menangis. Jangan salah faham. Menjaga 10 superbike, lebih senang dari jaga anak seorang" ingat tu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

If stress pu, jgn ler layan budak mcm ape. xkan pandai jer buat anak tp xpandai lak handle budak.. huhu.. Budak bole jer pujuk. Makin kte marah mcm harimau, of course ler makin nangis.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nnty dh ada anaknkorg tau lee..sjunk ckp mmg pandai..kite sume manusia biasa..kdg2 ada masa kite lost control..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 19.31: bcoz ader anak ler pandai ckp. If xde anak, buang masa jer taip.. huaaa.. tp agreed la.. byk manusia skunk ckp pandai, tp x.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni msti kes si ibu kurang kasih syg dari laki ni.. Stress kat laki, lepas kat ank..teringat ceramah kt tv, klo ibu grg dgn ank, mesti sbb suami yg kurg beri perhatian kat bini. Tp jgn la sampai trik rmbut.budk tu baby je lg..bongoks!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau betul2 sygkan anak..mesti xkan sggup tengok setitis pun airmata anak mengalir xkira mcm mana marah pun..

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

datang bulan kot mkcik tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

anak tiri kot..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan jadi ibu kalo rase tak mampu.. ko pn dlu cmtu gak suka wat perangai.. aptb tolllll

supingdoink said... Best Blogger Tips

wtf nobody says anything?!!?!?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh gilerr minah tu..apa punya mak laa..anak tu buat salah pun nak pukul ke.
What The Fuck !!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau jumpa perempuan macam nie kat mana2 je,aku bagi penumbuk je..settle.
Balasan >:) Macam nie pun nak buat anak macam tu..Stupid!!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...