Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 16 April 2013

Kesian : Apabila Remaja Gemuk Dibuli Kawan Sekolahnya (9 Gambar)

Kesian plak tengok budak gemuk ni kena buli dengan kawan sekolahnya...Remaja gemuk ini di buli dengan cara memasukkan rokok kedalam mulutnya,menampar pipinya dan sebagainya...Layan gambar kat bawah... 



Sumber : Here

11 comments:

kolazz boy said... Best Blogger Tips

First 1

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana fapson...mana!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kinda weirdo.. dia xdelah gemuk mane chubby je pun. haih.. ni lah manusia. x menghormati ciptaan ALLAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesiannye..muke budak gemuk ni menyedihkan, mcm bdk lembam..kesian die..kurang ajar cine kopet ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa lagi. cepat cepat la kurus badan tu

jack ham said... Best Blogger Tips

Salah najib.salah kementerian pelajaran.kjaan baru bwh pimpinan DSAI bole bendung masalah buli.reformasi.ini kalilah

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeeleh,takla gemuk sangat .badan takla macamm beruang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 0935.. apa masalah kau? bengong ke ni kt china bengong.. x sedar diri... ke time sekola dulu ko kena buli gak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahhaha jack ham suke anwar pimpin negara kite,sbb boleh main bontot ngan org tua tu!! wakakaka

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

bodoh! bukan nk melawan balik,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgu gemok ni maen gym..dh taff..mang kne lambung bdk2 keding tu..hahah...eh ttgal...jack ham bodoh tbe2 politik...puuuiihhhh!!!!!!!!!1

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...