Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 15 April 2013

Bodoh : [Video] Lagi Video Kes Buli Tersebar Di Facebook - Kes Buli Kolej Vokasional Miri

Lagi Video Kes Buli Tersebar Di Facebook - Kes Buli Kolej Vokasional Miri.
Memang tak habis-habis pelajar di negara kita ini membuli rakan mereka. Memang mereka mempunyai ego yang tinggi dan suka berlagak. Admin sebagai seorang pendidik memang tak dapat nak nafikan kes macam ini berlaku di semua sekolah di negara kita cuma banyak tak tersebar. Jadi tanpa bercakap banyak sila tontonlah video ini.



Video:

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first la bodo punya budak2 miri!

Anonymous said... Best Blogger Tips

xde laaa.....bkn bdk miri jeee...hmpir smua budak2 cmni dow....iktkn sgt drah muda...
Aku ingt lg...dlu ada sorg tu mmg kaki buli la...pau duit2 budak tu 1 xtvt hrian dia laa...
Tpi last2 dia dpt jd pegawai la kn. pstu kn dia pn cari la budak2 yang dia pau n buli tu dlu. dan pastu kan












TO BE CONTINUE....HEHE jgn mrah arrrr

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak miri mkan taik la!!jgn prasan kuat klw otak xda!!lu brni..dtg lmbg la..xmaen la pki geng..xda bji ma!!bulshit lu!!

Jack ham said... Best Blogger Tips

Relaks kwn2 ni sume salah kjaan.menteri dia muhyidin.masa DSAI jd mntri plajaran prnh dgr kes buli cmni.tulaaaa bodo sgt undi bn.so mari kita undi pkr selamat dunia akhirat.reformasi.ini kalilah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin ni pendidik ke?pendidik mende kaki tengok blue..hancur anak muda kita di tangan Admin..sebab itu terjadi gejala buli.

jom salahkan admin.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku pelik betullah! apasal mamat yang kena hentak tu tak balas balik, kalau aku kena hentak sekali macam tu pun rasa pening, sebab tu aku zasss balik dengan pisau, mamat ni patut ikut jejak langkah aku.
Bila kau dah rodok dgn pisau, lepas ni takde siapa akan berani kacau ko lagi. (kalau ada keris) lagi baik, pasal bisa dia lagi menyengat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak limbang mkan taik!!jgn prasan kuat klw otak xda!!lu brni..dtg miri la..xmaen la pki geng..xda bji ma!!bulshit lu!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebenarnya budak yang ditumbuk tu dituduh mencuri duit dekat asrama di sana..carita sebenar ada dekat youtube.

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

aku xdpt gok video tu T.T

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...