Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 18 April 2013

OMG : [Video] 5 Orang Pelajar Sekolah Mempersendakan Solat Dengan Tarian


Menurut Hidayatullah.com  pelaku dalam video ini merupakan 5 orang pelajar Sekolah Menengah Atas Negeri (SMAN) 2 Tolitoli, Sulawesi Tengah. Mereka telah secara terang-terangan menghina agama Islam dengan mempermainkan solat.

Video ini telah dirakam pada 9 Maca 2013 dan pihak sekolah hanya mengetahuinya pada 30 Mac 2013. Pengetua sekolah terbabit telah pengsan sebanyak dua kali setelah melihat video perilaku para pelajarnya. Dia begitu terkejut dengan kejadian tersebut. Sekolah tersbut majoritinya ialah pelajar muslim dan kelas agama sentiasa diadakan. Tanpa ragu-ragu, kelima-lima pelajar tersebut telah dibuang sekolah serta merta.



p/s : ish... tak belajar agama ker?

Sumber : Here

25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang indon memang cmtu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

NI GOLONGAN CELAKA NI...BAKAL JADI KAYU BAKAR NERAKA

hafidz said... Best Blogger Tips

budak2 lagi.. doakan semoga mereka berubah. jangan nak kondem je kerja.. nak jadi tuhan pulak tentukan orang masok neraka...

Anonymous said... Best Blogger Tips

peace yaw..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Indon kristian

Anonymous said... Best Blogger Tips

perlu ke nak babitkan agama org lain plak?? middle finger..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr fapson,now i allow u to fap all this girl.come2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sila rogol budak2 ni . baru dorang tau erti penyesalan .

Anonymous said... Best Blogger Tips

bunuh mereka!!

jem zaldi said... Best Blogger Tips

sial pnya orng..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kristian indon

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18 ApRIL 21:49 - wadefak?? u invite fapson only??? where is our right to fappp together???

Anonymous said... Best Blogger Tips

padan muka budak2 sial ni..patut bagi penyepak jer kat muka2 sial ni..biar dia rasa

Anonymous said... Best Blogger Tips

indon memang la celakeee

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni la muka bakal2 jadi amah...mana x jd amah,nak hina2 perintah Allah,hidup pun jd sempit...mmg dasar indon stupid

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape kate ni budak lgi, perempuan umur mcm ni biasenye dah baligh, dari budak la kene tegas dalam bab agama, biar jahat mane pon tapi jgn sesekali mempersendakan agama, jgn main2kan perintah allah, mak bapak dorang ni patut malu sebab xdidik anak dorang dgn didikan agama yg sempurna.

Anonymous said... Best Blogger Tips

KIAMAT MAKIN DEKAT.... ini tanda2nya bila orang islam sendiri mempermainkan agmanya sendiri tidak kira muda atau tua...sampai kalimah suci Allah pon boleh di jual beli, solat di permainkan,masjid tidak di hormati...Ya Allah tunjukan mereka petunjuk...Amin

Anonymous said... Best Blogger Tips

patutlah BALA DAN Balasundram datang melanda tempat INDONESIA, dah terang lagi bersuluh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

astaghfirullahaladzim

Anonymous said... Best Blogger Tips

neh kalau mati pon neraka taknak terima .

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah nme pun indon..xde ap yg boleh dbnggekn rkyt dorang..sme je ngn najib n rosmah..xde yg nk dbnggekn..taun nie last bn jdi kerajaan..lpasnie pembngkang lah beend

Anonymous said... Best Blogger Tips

celaka ko!tak yah arr nak mainkan agama orang!fuck sekoq2 !haram jadah arr!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cewek gila babi.. geram tul tengok yang pakai tudung tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

apahal nak racist sgt? indon ke,melayu ke,klo dah nma ja islam,tp pangai mcm xda agama,buat jugak pkara bodoh mcm ni.

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

padan muka kena buang skolah,,

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...