Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 17 April 2013

WTF : Bilik Percuma Untuk Perempuan Sahaja Dengan Syarat... (Gambar)


Amacam? Ada sapa-sapa berminat tak? WTF... Kerja gila ni.. Tapi mungkin ada yang sanggup kot.. hohoho..


17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pompuan mana nak tuh..mohon terjun bangunan je la

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila babi btol la..

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

nie mesti org dia gemok nak mampus..badan busukkk..pastuh muka punya hodoh..tak der org nak..tuh pasal desperate giler...ishh

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pernah buat cmni....2 org perempuan tinggal dgn aku...tapi aku x berik syarat mesti buat sex setiap hari....dan aku berik pesanan,jgn ganggu xbox aku...itu jer....2 tahun aku tinggal dgn budak tu...x prnh pun aku sentuh....yg penting...niat aku nk tolong org.....tapi aku slalu lahh bawak awek balik rumah....hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau non muslim ok la...tak kena tangkap basah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

meluat eh aku dgn orang yang nak cerita dia ni jahat....

Anonymous said... Best Blogger Tips

huiyoo..ade jugak iklan mcm ni ek..

Anonymous said... Best Blogger Tips

a'a meluat ngn crita yg kononnya betol pdhal buat2 crita jek.. xpyh nk bangga sgt la ngn crita hina ko tu..puihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Julie Fasha i nak jilat pipap u yg licin dan harum tu.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni misti Pak Hitam....taste u kan @Julie Fasha?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nak sewa~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

alaaaaaa...i igt nk,tp i xpandai english plak.adoii..rugi2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pipap i xharum.bau masam2 skit.nk jilat jgk kew..i on jew. -Julie Fasha-

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Julie Fasha
Dapat cipap julie fasha ni puas jgk...

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

@Julie Fasha

betul2...ni mesti pakcik tua belum kahwin2 lagi..haha

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

hahaha! mcm gampunklah korang komen..

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

gila seks!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...