Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 19 April 2013

Bodoh : Apa Pemuda Itu Buat Dengan 'Stereng' Kereta Dia? (3 Gambar)

Apa Pemuda Itu Buat Dengan 'Stereng' Kereta Dia?
Apakah motif sebenar perbuatan ini?

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

buduhhh..bajet cool..

apis said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

niey streng jenis xde bolt dgn skru....mcm f1....so ape mslahnye dia nk bajet cool ke ape...

Sue said... Best Blogger Tips

ntahnye bia la die.. janji die tak kacau org

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dia nak tunjuk kereta tu boleh jalan sendiri, tanpa dipandu olehnya. Walhal teknologi ni, dah lama ada pada kereta "knight rider"

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

tu stereng kereta lain. saja bagi tengok orang kat luar la tu..tarik perhatian katakan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu laaaa..mmg nk nunjuk2 la tu...sama gk dgn org yg pkai tab iphone samsung pejadah tu...saje je nk tnjuk2 bt org len dengki...
tp aku xkira aku pkai gk mini ipad n sony Z haahahhahaha....bila la nk kuar ps4 ni ekkk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat nye x smpat nk elak lori kt dpn,,,bru taw nk psang blik stereng tu,,,hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

JDM LIFE

Anonymous said... Best Blogger Tips

biar la dia,.kalau dia mampos bukan najib rosmah tau pon

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

bodos! baget bagus..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...