Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 16 April 2013

Kreatif : Apabila Melukis Atas Kertas Terlalu Mainstream (9 Gambar)


Svetlana Kolosova, 30 tahun yang merupakan seorang seniman dari Moscow memiliki hobi yang sungguh luar biasa. Sebagai seorang pelukis, dia tidak menggunakan kanvas atau kertas lukisan seperti kebiasaannya, malah menggunakan tapak tangannya sendiri.

Svetlana mampu menghabiskan masa selama berjam-jam bagi menghasilkan lukisan yang cantik dan menarik pada tapak tangannya. Namun, selepas itu, dia akan membersihkan kembali lukisan pada tapak tangannya itu.

Gambar-gambar yang dilukis seringkali mempunyai kaitan dengan zaman kanak-kanaknya, kisah-kisah dongeng dan lukisan cantik lainnya. Walaupun tapak tangan mempunyai saiz yang terhad, namun dia mampu melakukannya.


Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

iyahhhh...1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke mcm emma watson !!! waaaaaaa...dpt cium mulut nie...fap fap fap fap..crit crit crit dlm mulut

Anonymous said... Best Blogger Tips

kreatif

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg menakjubkan ialah pelukis tu umur 30. Nampak muda siallll..... geramm tgk.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17.19..ko hengat dia jumpa ko dia nak sgt kat ko..muka mcm jembalang tanah..xsedaq diri..anon 08.36 ko ni belum baligh lg kot.kencing pon masi bercabang lagi tu..udah syuh2..g belajar..upsr dah dekat tu..

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

niceee!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

knape korang semua macam sial??

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang semua ni xde pelajaran ke..sedih

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...