Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 15 April 2013

OMG : Adolf Hilter Memakai Seluar Pendek Pada 1920-an (5 Gambar)

Adolf Hilter Memakai Seluar Pendek Pada 1920-an.
Gambar ini telah diambil oleh jurugambar persendirian pada tahun 1920-an. Tetapi kemudian dia telah menyatakan yang seluar pendek ini tidak sesuai dan membuat satu peraturan untuk menghalang orang memakai seluar pendek. 

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peerrrrggghhh... k-pop style

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ni la ayah kpd anon yang slalu ckap tukar krjaan tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tukar krajaan!

jack ham said... Best Blogger Tips

Salah najib ni.DSAI pemimpin terulung spnjg zaman.reformasi ini kalilahhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

My father in law :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa ntah ada moslem bangga dgn dia ni..
tak faham tektik perang agaknya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tngok boroi perut depan nie mzty kturunan najib boroi...tukaq kerajaan !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

XTAHAN TENGOK.....sampai ke duduk pun tangan masuk poket..heheh

Anonymous said... Best Blogger Tips

alahai adolf aku rindu kau
klau lah kau ada lg smpai skg, mmg truk la zionis kne dgn kau.

Anonymous said... Best Blogger Tips

seig heil...salute..

pls come back from dead..so you can kill all the jews again!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

penyelamat Palestine beliau tlh membunuh jutaan yahudi..salute him as a great great leader..pemimpin terulung..not like british or us..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk, masih ada lagi yg agungkan hitler.
bab dia gunakan islam utk perang, korang kata dia sayang islam.. pfftt..
kalau dia sayang sgt dgn islam.. dia tak perang la. dia ni terrorist sejati. cuma musuh dia yahudi.
ITU TIDAK MENJADIKAN MUSUH KEPADA MUSUH KITA SEBAGAI KAWAN! Wake UP!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh kau mana tau ? kau bukan idup zaman tu.. nonA

Anonymous said... Best Blogger Tips

wlu rupa dia mcm tu tetap menjadi lagenda..tak mcm bik mama urus mcm mana pon rupa tetap mcm harem aku tgk..dah perangai pun mcm harem..flom konon..malaysia ni ade president ke bodoh??..presiden persatuan ada la..

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

cewah! dia pon pandai bergaya

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...