Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 19 April 2013

Serius : Jadi Hensem Selepas Kena Reject Dengan Awek (8 Gambar)

Selalunya kami post gambar perempuan gemuk jadi kurus. Tapi kali ni kisah lelaki pulak. Jom baca kisah transformasi seorang lelaki gemuk kepada kurus dan menjadi hensem.


p/s : Kepada lelaki gemuk kat luar sana, jadikan mamat ni sebagai inspirasi.. 

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hhhiiiduppppp Kak Mahhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha marah pulak org atas ni. ni mesti sebab dia gemuk. terase lettewww. bloody pest!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ingat kalau kak mah kurus...mesti banyak jantan tergila2kan HOT MILF Kak Mah kita.

Hidup Kak Mah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak malaysia pon ade, from 129kg to 79 kg, check out kevin zahri's blog :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa rahsia dia? tentulah family DR.rozmey

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti pakai lotion mustajab pati halia Nora Danish ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nora danish cute, sensual, sexy!!
Love u Nora danish!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler pe plak tetiba sbut nora fanish ni hahahaha.....fanish. n btw aku rsa smngat je nk diet.skrg brat 80kg....msti2 diet bg awek plak tekel aku aahahhahaaa....awas awek kt luar lelaki smkin sikit skrg...so cpt2 rebut hahaha

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

lepas ni aku plak jadi hensem,muahahahaha!

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

Menyesal la sape yang reject tu!

Entri Terbaru "Niat Puasa Ramadan 2013"

felix junior said... Best Blogger Tips

NAK DUIT??..KLIK NI.. http://ref.megastoon.com/sms.php?share=85648

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...