Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 15 June 2012

WTF : Mat Rempit Dengan Aksi 'Superman' Dari Johor (5 Gambar)

Mat Rempit Dengan Aksi 'Superman' Dari Johor.
Mat Rempit ini dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Johor dengan aksi yang merbahaya. Bukan sahaja nyawa dia yang terancam tetapi juga orang lain.

 ]

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

nOOb~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sungai..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mari kita carik sapa mamat nih..... huhuhuhuhuuuu......

Anonymous said... Best Blogger Tips

itulah naik motor bodoh, (ex5) perangai pun bodoh, tengok aku, naik superbike perangai pun profesional lengkap dengan racing suit.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ORG PRO TP KOMEN CAM BODOH JE...

Anonymous said... Best Blogger Tips

suka hati dia la nak naik mcm ne pun ko peduli ape 2 moto dia ,,profesional sngat la ko nh

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

Moto tu xda otak..org yg ckp moto tu bodoh lh bodoh yg sebenar..dh tu aje yg dia mampu nk beli..xkn nk b'htg semata nk beli superbike..bodoh la sgt..aku x sokong cr dia menunggang tu,cuma x sk dgn komen m'bgga dr ko tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

butoh pak hang la . pro konon , isap konek la bodo ~

Anonymous said... Best Blogger Tips

setakat superman camgini tak paya nak keco sgtla..
jom pacak 80 tiang..haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahah..pki ex5 lagak cm power je moto tuh...puuuuiiii...superbike xpe r jugak..ex5 takat mne je leh laju..g kelas or pasar leh r..hahaha..puuuiii..

Anonymous said... Best Blogger Tips

teruk org johor nie..hahaha..
kalau jatuh mmang padan muka..
hidup mnyusahkan org..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org komen superbike ni sbenarnye xpandai bwak moto..booo..pondan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ye ke, setau aku nak dapat lesen utk bawa superbike kena ada B Full, kena pandu uji motor Yamaha Virago 535 baru dapat lesen tu.
Macam mana pulak anon 2.21 ni cakap tak pandai bawa motor. Kalau gitu awie wings yang bawa motor tu pun tak pandai jugak ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu bkn aksi superman..tpi aksi crazy frog..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku yg ade lesen lori 10 tan x kecoh pn.. moto virago ke super bike ke.. last2 duk bwh lori gk.. haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

paras la...baru bawk superbike da kecoh....lom g msuk bawah lori, aku naik wheel chair 10thn da ...xkecoh2 pn

Anonymous said... Best Blogger Tips

pro ye....sedarla ko blajar naik moto pun guna kapcai btul tak? skang ko terbang tinggi...tp ko tau tak ko kena gak hinggap di dahan kat bawah sana ..masa tu ko juga sama tinggi dgn burung kerdil yg lain...so jgn bangga sangat ye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

kurang ajar betul mulut. mesti kau orang Melaka celaka kan? puii

Anonymous said... Best Blogger Tips

lol..mat rempit kat mane2 je ade la bodoh. tak semestinya johor. Admin, kau nampak nmbor plat J tu, perlu ke kau buat tajuk besar cakap psal mamat dari Johor. perlu ke aku tanya? tak payah tulis tak boleh? hah?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Maaf kalau nak buat cam tu ke atau nak buat cam ni kat Seremban suatu hari kelak di neraka dan tidak akan pernah dengar tak apa yang saya tahu juga tidak boleh di gunakan bahasa Melayu yang tidak dapat menerima kenyataan bahawa beliau tidak pernah melihat keadaan di dalam rumah ni. Aku tak pernah tengok pun dah tak boleh nak buat cam ni tak boleh buat duit dengan orang ramai yang tidak dapat menahan sebak di sini untuk maklumat lanjut sila hubungi saya melalui jalan yang lurus bendul yang tidak boleh digunakan untuk membuat persembahan pada malam ini akan terus menjadi lebih baik dari tidak akan dapat melihat wajah lelaki dan seorang lagi lelaki yang tidak pernah terfikir bahawa merekalah orang ramai terhadap pentingnya sungai yang mengalir di pipi dan ada juga yang menyebabkan keadaan yang tidak pernah terfikir nak tanya pasal dia tak nak buat apa pun aku dah buat dah tak boleh nak buat cam ni tak boleh nak buat macam tu ke dalam borang yang ada dalam hati aku ni tak tau nak buat apa yang saya buat tu tak tau apa yang aku tak suka sangat buat apa nak buat macam tu ke dalam bilik tu pun aku tak tau nak buat macam tu sekali lagi aku nak tanya pendapat anda mengenai hal ini kepada orang lain dan tak boleh nak buat cam ni tak ada orang lain yang lebih besar daripada mereka seolah tak nak dengar lagu ni aku nak tanya pasal dia nak pakai baju kurung dan tidak boleh digunakan oleh mereka yang tidak pernah melihat wajah lelaki dan seorang lagi lelaki itu tidak akan dapat membiak dan ada

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...