Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 13 June 2012

Serius : Apabila Suntikan Silikon Buntut Tidak Menjadi Untuk Wanita Ini (10 Gambar)

Seorang gadis Vanity Wonder dengan saiz pinggang hanya 23 inci tetapi mempunyai saiz buntut yang lebih besar dari Nicki Minaj iaitu 45 inci. Ini kerana dia telah menggunakan suntikan silikon untuk lima tahun dengan harga mencecah RM45,000. Dia begitu ketagih dengan penggunaan silikon kerana semua ini adalah keinginannya untuk mempunyai badan seperti Kim Kardashian dan Beyonce. Tetapi suntikan ini tidak menjadi seperti diingininya. Keadaan ini telah membuat Vanity kesakitan pada bahagian tersebut yang kadang-kadang dia tak mampu untuk duduk. Kini dia terpaksa mencari seluar yang bersaiz XL untuk muat. Kini dia sedar dengan kesilapannya dan dia ingin tampil untuk memberitahu orang ramai yang suntikan silikon sebegini tidak berguna serta merbahaya. 

Before

After

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

stress...stresss

Anonymous said... Best Blogger Tips

meme terbaek

Anonymous said... Best Blogger Tips

FIRST !!!
YANG BAWAH NI MAK BAPAK DIA YAHUDI !

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alamak dh jd labu sayong pulak kn....

Anonymous said... Best Blogger Tips

siol tol la aku tgk jadi trbayang2 plak cmna nk berak kalo bontot bsar cengini..haram jadah tuhan buat cantik2 pndai2 dia nk ubah xpsal2 dpt sakit..padan muka opah kaw..wagagagaga

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

anon 1559, agak2 la wei.ko nk first amik la tp jgn la libatkan agama mak bapak plak..berdosa wei mengkafirkan yg xkafir

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

Tu la..Tuhan dh bg cantek2 elok2 sesuai dgn bdn tp x tau nk b'syukur..ni la jd nya..

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

besar gilerr bontot!! nk buat sluar pn susah..bangang la org pompuan nih.

#Tinju Bolasepak Euro2012

ceetee said... Best Blogger Tips

kahkahkah...cacat!!!

anncoholic said... Best Blogger Tips

setuju!!! x yah la nk libat mak bapak...ko nak main no, gi kedai no la... klu nk sgt 1st untong dpt duit!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

huiyooo!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1559, first butoh bapak and kelentit mak hang yahudi

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha!!! dah mcm semut kerengga plak

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 15:59..yang sebenar nya kau mak bapak kau keturunan kau lah yahudi laknat haramjadah...kau main pantat mak kau ayah kau main lubang jubor kau kau jilat pantat mak kau ayah kau hisap batang konek kau..kau pulak minum air kencing mak kau, pas tu kau makan taik ayah kau , mak kau makan taik kau kau anak beranak keturunan babi hutan anjing sial babi kau sial anak haram jadah kau keturunan babi hutan mak kau main dgn babi bapak kau main dgn anjing keluar kau =babi anjing sial babi kau........

Anonymous said... Best Blogger Tips

ak y hado ni pon x larat nk bawak.. dye ley plak tambh2.. skali nyusahkan dri sendrik. hah hamek..angkot la ko kulu kilir...haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu 20 thn akn dtg sure melondeh giler....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hmm....mmg x prnh sykur...nsb la aku jns yg dh ori..34..28..36

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...