Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 10 June 2012

WTF : Cara Remaja Nak Terkenal Dalam Facebook Zaman Kini (2 Gambar)

Cara Remaja Nak Terkenal Dalam Facebook Zaman Kini.
Nama baru je teman lelaki dan wanita tetapi dah buat macam-macam dalam Facebook untuk terkenal. Cuba tengok sendiri gambar pasangan ini yang sanggup tak berbaju. Gambar ini pula dengan tanpa rasa takut muat naik ke dalam Facebook. WTF!



11 comments:

Ashraf Hadi said... Best Blogger Tips

Subanallah kenapa umat semakin tenat.. sedihnya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaAllah.. dunia dah nak kiamat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni gmbr google la..tp aku pn xsgguh nk ltak..huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

berlambak kat facebook bnda mcm ni.dn lagi la mcm2 gmbr ade..tmsuk la gay dan lesbian..sampaikan ade group gay simpang renggam la,dan sbginya...ak pnh suh stu group hackerz kat malaysia ni hack..tp blum pape dh ckp..no money no hack.

monkey king said... Best Blogger Tips

ala ni mcm emo semacam jer... publisiti yg murah jer... dah takde maruah lagi tuuu....

Aldy Shah said... Best Blogger Tips

Memang dah kemaruk publisisti murahan kat Fb dah aku tgok nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

mntk2 la org ni bkn islam...kalo la die ni islam...Ya Allah,bukakn ati mereka utk bertaubat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

subhanallah (MAHA SUCI ALLAH) d gnakan utk menunjukkan rasa kekaguman trhadap kekuasaan Allah S.W.T ,,, Astagfirullahalazim bru ssuai d gnakn utk mnzahirkan kekhilafan

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagei tak owg ya bait gilak....blahhhhh laaaaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

cainis?

Anonymous said... Best Blogger Tips

b-o-d-o-h haram kimak sial

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...