Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 11 June 2012

Cool : Kemewahan Suite Peribadi Dalam Singapore Airlines (10 Gambar)

Selepas semua orang terpegun melihat kemewahan kapal terbang MAS Airbus A380, satu yang kabin kapal terbang yang menarik perhatian admin adalah Kapal Terbang Singapore Airlines 'Private Suite'. Di lounge kapal terbang ini tersedianya sofa yang mana anda boleh duduk dan menonton TV seluas 23-inci. Untuk pengetahuan anda, satu perjalanan pergi balik dari Singapura ke NYC mencecah harga RM45,500 seorang. Memang keadaan dalam kapal terbang ini seperti sebuah bilik suite hotel lima bintang. 

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mantap seyhhh!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

beshnye dpt naek

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st la bongong!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

besar lg tv MAS bg.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baik aku bsedekah lagi bgus

Anonymous said... Best Blogger Tips

org yg naik ni dah memang dah super kaya!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

SIA is crazy..selalu je nk compete MAS

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

takde maknanya nk compete dgn MAS.. SIA 2nd world's best airlines 2012.. MAS x masuk TOP 10 pun.. huhuhu... dah la 5 star ranking MAS still under review since last year.. silap2 suspended gak le mcm kingfisher airlines.. harap MAS dpt buat sesuatu utk capai balik zaman kegemilangan suatu masa dlu..

anncoholic said... Best Blogger Tips

mas nye airbus baru ni lagi TERBAEKKKK dr ni..huhu... vote for malaysia

Anonymous said... Best Blogger Tips

bilik tu mmg private..

hehehe...

susahlah sapa yg jd pramugari tu nk layan penumpang lelaki yg gatal...

atau...

dptla duit extra 'layan'...hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...