Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 12 June 2012

Horror : Imej Wanita Seram Pada Pokok Di Kedah (3 Gambar)


Gempar di Kedah khususnya bagi penduduk di kampung gunung dipinggir taman rekreasi Gunung Keriang Kedah. Ini disebabkan terdapat jelmaan wajah mirip seorang wanita yang muncul pada sebatang pokok pelik jenis akasia di taman itu.

Menurut seorang penduduk disitu 3 malam berturut turut penduduk sekitar mendakwa mendengar tangisan seorang perempuan dari pokok akasia ini. Tidak lama selepas itu satu lagi peristiwa misteri berlaku pada batang pokok pelik ini.


Seorang kanak kanak melihat bentuk manusia dari paras kepala hingga kepinggang dengan mirip wajah seorang wanita berambut panjang mengurai. Ia didakwa mula kelihatan pada Khamis lepas.

Penemuan misteri ini menarik perhatian orang ramai untuk melihat dengan lebih dekat wajah manusia tersebut. Namun ada pula didakwa melakukan pemujaan di perdu pokok untuk niat tertentu.


p/s : Mungkin hanya kebetulan. Hanya sekadar berkongsi.. Jangan sampai benda2 macam ni mensyirikkan korang yer.. 

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

zzzz1111

amilism said... Best Blogger Tips

WOO..SCARY WOO..KALAU YANG MCAM NI PLAK?

Anonymous said... Best Blogger Tips

n0 komen

anncoholic said... Best Blogger Tips

cite lamo dah ni

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

Kuasa Tuhan..mungkin utk menguji keimanan hambanya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow cerita baru tahu :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebetulan je, macam jamal abdillah pun ada.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa kata, macam jefrydinlah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

syirik

Anonymous said... Best Blogger Tips

hermmmm.... mcm2 ada jer dlm dunia ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cepatlah post bnda baru bodoohhhhh...lembab nak mamposs...kemain sruh orang undi dia bagai...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...