Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 15 June 2012

Cool : Poster Filem Lukisan Tangan Di Ghana (14 Gambar)

Jika sebelum ni dah ada post pasal poster filem lukisan tangan di India, kali ni aku nak share pulak benda yang sama tapi berlaku dkt Ghana. Diorang ni takde bajet nak buat poster filem macam kat tempat kite ni. Jadi, lukis sendiri je la.. Layan~







Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

walaweee...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aiyooo.... dah xder bajet ke nih.....

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

Klasik lukisan nye..

patuk ulaWW said... Best Blogger Tips

bukan dah keluar ke dlu ni?? kluar agi?? xpe2.. kali ni tjuk len plak..

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

cool

Anonymous said... Best Blogger Tips

ye ke? mcm pendidikan seni budak sekolah je..

Rammizan Ramli said... Best Blogger Tips

tak elok la haa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cool....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...