Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 11 June 2012

OMG : Gadis Tersepit Antara Keretapi Dan Platform Di Singapura (4 Gambar)

Gadis Tersepit Antara Keretapi Dan Platform Di Singapura.
Nasib baik seorang penumpang bertindak untuk menekan butang kecemasan untuk memastikan keretapi di Bugis, Singapura ini tidak bergerak. Lime minit kemudian muncul staf MRT yang terkejut melihat gadis ini tersepit di antara keretapi dan platform. Nasib baik keretapi tak jalan lagi, kalau tak memang tak tahu apa yang akan berlaku.

14 comments:

Park Arn Norizat said... Best Blogger Tips

1st, n sempat lagi org tu snap pict. adeh~.~"

Rammizan Ramli said... Best Blogger Tips

second gila bukan nak g tlg!!!g snap pic je!

Anonymous said... Best Blogger Tips

camna akhirnya derang bwk keluar kaki tu?

far ayu said... Best Blogger Tips

ngok..g lah tolong..ni g amik gambar lak..

nur ayanna zaidi said... Best Blogger Tips

Camne blh t'sepit nih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Majulah Singapura ..kikiki

Anonymous said... Best Blogger Tips

Singapore ni kan suka bangga dgn pembangunan diorg..

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

gila ah..cmne bleh tersepit...padahl kecik jer lubng tu..Apple Maps Superb!

anncoholic said... Best Blogger Tips

ciannnn

nurulain_565 said... Best Blogger Tips

Pandang nset jela tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

singaporean memang bebal.... bengap nak mampos....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sendiri pernah tersepit dari paras dada ke bawah.. kaki dah tergantung.. Mastu baru turn komuter kat stesen keretapi lama KL.. nasib baik ramai org tolong tarik aku naik atas.. that was 6 years ago..

fazurahan affelay said... Best Blogger Tips

aku naik tak pernah lagi jatuh.. kesiannya dia.. jangan kena kat aku sudahla

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa lah nk kata2 negeri orang bengap lah bebal lah,mcm lah msia ni tk de xcident...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...