Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 15 June 2012

Serius : Mari Berkenalan Dengan Haiwan Peliharaan Mereka, Enzo - Seekor Harimau (10 Gambar)

Mari Berkenalan Dengan Haiwan Peliharaan Mereka, Enzo - Seekor Harimau.
Seekor harimau iaitu Enzo telah menjadi haiwan perliharaan Michael Jamison dan Jackie Smit di Brakpan, South Africa. Enzo suka tidur di atas katil bersama mereka serta mencakar pada peralatan rumah.
Pasal makan manusia tu, admin tak pastilah.

 via : http://www.dailymail.co.uk

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

serius manja rimau ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cool boy..2nd comment

Anonymous said... Best Blogger Tips

i want one~!!!!!!

anncoholic said... Best Blogger Tips

binatang feveret aku..huhu dlu kecik2 ade niat nak bela... tp malaysia nye undang2 ketat sgt...xleh nk bela suke2...errrmm

cerita apakah said... Best Blogger Tips

nak gambar awek2 cun singah sinih meh

Anonymous said... Best Blogger Tips

harimau ni naluri dan fitrah nya adalah haiwan yg garang. tak payah la nak pikir nak bela. bela kucing la kalo nak sangat bela spesis kucing ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Impian nak peluk haiwan keluarga spesis kucing

Anonymous said... Best Blogger Tips

picture last tu comel sgt. buat muka mengade ye. gerammmmm.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel macam kucing tapi klu macam ni senarnye dah kene lepas

Anonymous said... Best Blogger Tips

harimau ni bukan naluri dia garang.. harimau ni spesies kucing, kucing spesies jinak, rimau sampai umor 5 tahun masih lg duduk dgn ibu susu dia.. rimau akan belajar berdikari masa umor 6 tahun,, memburu sendiri..
dah orang tu bela dari kecik, dia akan ikut la sampai ke tua..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...