Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 11 June 2012

Serius : Yao Ming Adalah Manusia "Lahir Semula" Dari Dinasti Qing? (5 Gambar)

Satu gambar lama dari Dinasti Qing yang semakin popular di dalam forum China. Ini kerana mereka menyatakan Yao Ming iaitu pemain bola keranjang terkenal mereka besar kemungkinan dilahir semula. Di dalam gambar ini kelihatan seorang lelaki yang tingginya mencecah 2 meter dan merupai rupa Yao Ming.Gambar ini diambil pada tahun 1870 iaitu 100 tahun sebelum Yao Ming dilahirkan.
Kemudian timbul lagi satu gambar pada tahun 1880 juga pada Dinasti Qing yang juga dikatakan merupai Yao Ming. Lelaki tersebut adalah tertinggi pada masa itu dengan nama Zhan Shi-cha.

p/s:Orang Islam jangan nak percaya dgn benda karut macam nih. hehe..




6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua cina sama je muka..mata sepet..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam nak caye,,ada lak rage face...teros rasa down

Rammizan Ramli said... Best Blogger Tips

petak dan kotak2

Penenang Jiwa said... Best Blogger Tips

mungkin diorg ni 1 keturunan..mne kite tau kan?boleh jd jgk mcm tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nok harammm...besor giler...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...