Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 12 June 2012

Sadis : Budak 11 Tahun Mati Dilanggar Lari Pemandu Audi Hitam (10 Gambar)

Budak 11 Tahun Mati Dilanggar Lari Pemandu Audi Hitam.
Cerita ini menunjukkan betapa manusia sekarang apabila melakukan sesuatu yang salah selalu melarikan diri dan tidak mengaku.
Seorang budak perempuan yang baru berusia 11 tahun, Zhu Qian habis lewat pada hari kejadian kerana mempunyai kelas solekan di sekolah. Seorang saksi, Mr. Li menyatakan gadis ini berjalan dengan elok di atas jalan pejalan kaki tetapi sebuah kereta Audi yang memandu terlampau laju tiba-tiba menuju ke arah dia. Kereta Audi tersebut dipandu oleh remaja yang baru berusia 18 tahun, Zhu X telah melanggar lampu isyarat merah dan kerana terlampau laju dia langsung tak terkawal keretanya. Selepas melanggat budak tersebut, dia berhenti untuk dua saat sebelum terus beredar dari situ. Budak tersebut didapati terbuang sejauh 10 meter dan telah diheret sejauh 26.5 meter. Akhirnya Zhu X berjaya ditahan dengan keretanya kini dibawa untuk siasatan pada 10 malam hari kejadian di rumahnya.

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ksi bnuh je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF..............

Anonymous said... Best Blogger Tips

alahai, darah pun nak sensored -_-

Anonymous said... Best Blogger Tips

klo kt cna family kaya2 mcm nie for sure bole jamin anak nyer yg konfirm2 bersalah tnpa dikenakn tindkan yg bert ats kesalhanya...huuu :(

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

Kesiannya bdk tuk..br 11 thn..maut x knl usia..

anncoholic said... Best Blogger Tips

china mmg bodoh..sbb tu dia bwk perangai sial tu kat malaysia...bile kaye je mule belagak mcm mknan feveret dia tu baalifbaya

Anonymous said... Best Blogger Tips

langgar berhenti lari :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

langgar lari, mana-mana pun macam tu, kalau tunggu kena belasah.

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

Mmg lh kalau tggu kena belasah..tp kalau mmg ada hati perut lps lggr trs pg balai polis serah dr..jgn sembunyi balik rmh..Tuhan tu maha mengetahui..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sbb tu cina dari Tanah besar ni bila dah kaya dorg jadi kiasu,nk bolot segala,lupe diri n menyusahkn org lain. Di Spore pn isu ni dah berleluasa.
so far msian Chinese ramai jgk yg baik2..sbb dah mix up dgn org2 yg beradab.
tp still gak ada yg mentaliti kiasu ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina bawak kerete sume macam bangsat .. dOrang sume bawak kete cam sial .. bajet kOrang bawak kete mewah kOrang bOleh buat ape yg kOrang suke ..

monkey king said... Best Blogger Tips

WOIII... BUKAN MAIN SEDAP LAGI YEA NAK MENGATA BANGSA CINA... BUKAN SEMUA CINA MCM TU... SAMA JER DGN BANGSA LAIN PUN ADA BUAT MCM TU.... PUIKKKKKK KO ORG NI...

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn racist disini...komen anda menunjukkan kebodohan diri sendiri di mata umum...

be mature..think wisely

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cina memang banyak bawak laju2..kebanyakan nye jelah

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina kn bgsa komunis
hjaa jgn lupa..
komunis mmg zalim pun
walau cm na pun hati doorg still ada sifat komunis

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rasa byk2 bangsa.. melayu yg byk lbh kurang pasal perkauman tau tak...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...