Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 16 June 2012

Seram : Gambar Sebenar Mayat Yang Telah Digali (11 Gambar)

Jom tengok rupa dan keadaan mayat yang digali kat bawah nih.. Seram kot.. Kalau lemah semangat, cepat2 close yer.. jangan gatai nak tengok lama2.. nnt mengigau.. 















p/s : Horror beb.. 

Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Aphique Lacrymosa said... Best Blogger Tips

astaghfirullah.tu la kita manusia,duit byk pn jd mayat jgk nnti.klu xde amal,nahas kt sana nnti(xde kne mgena dgn gmbr).

(✗‿-)╚══█▓▒╣-╠Anjar4eVer21╣-╠▒▓█══╝(-‿✗) said... Best Blogger Tips

he ehh benar dax thu ALEXA RANK NYE ? PACAK NYEE KE ? BAGI" TIPS LAH BUAT NAEK KAN ALEXA RANK NYE TU ?? SALAM BLOGGER INDONESIA :D

nieya rahman said... Best Blogger Tips

masyaallah..gmbr2 tu , mukanya mcm ketakutan, azab di kubur..masyaAllah...

✿ Milly Molly ✿ said... Best Blogger Tips

Teruknye :(

Penenang Jiwa said... Best Blogger Tips

sesungguhnye janji Allah itu Benar,..Mati itu Benar..Syurga-Neraka itu Benar..dan Azab Kubur itu juga Benar...Semoga Allah menerima segala amalan kita dan mngampuni dosa-dosa kite...AMIN-

Anonymous said... Best Blogger Tips

mati itu benar...masyaallah macam mana la azab di kubur nanti seksaanya,,mcm2 dosa aku dah lakukan ya allah ampuni lah dosa2 aku dan seluruh umat islam ya allah..sesungghnya aku takut akan seksaan kubur mu,amin.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pun takut.. hari2 kite sume x tlepas buat dosa T_____T

Anonymous said... Best Blogger Tips

npe gmbr 1st tu mulut dia tertutup hidung dia kecik tp lepas gmbr 2nd smpi yg last tu hidung dia jadi kembang mulut dia tebuka luas?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ASTAGHFIRULLAHALZEEM.

Tersedar aku. Sedarlah wahai kalian!! Ikhlas aku mengajak kalian!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...