Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 14 June 2012

WTF : Hadiah Dari Bapa Untuk Anak Yang Menakutkan (12 Gambar)

Hadiah Dari Bapa Untuk Anak Yang Menakutkan.
Bapa ingin memberi sesuatu untuk anak perempuannya tetapi hadiah tersebut menjadi sebaliknya iaitu hadiah yang menakutkan.

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape bawah aku , dia tido sebijik macam babi ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala babi kau la babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg atas aku ni muke sbjik mcm babi jadah ni... hahahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bising la sial 3ekor babi ats ak nie.....
ade jugak yg aku sebat

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semua babi kecuali aku.aku kena samak ngn korang..babi tol la korang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wah...semua babi2 sedang bgduh.Ha3

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi la korang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pIGGY PIGGY!!!

Kangkung Masin said... Best Blogger Tips

cuteeee! hahaha..bende comel tu, jgn la perli

Anonymous said... Best Blogger Tips

btl2 Babi semua

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha babi comelll...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian babi ni... takde salah pun kena hina...
kalau org yg buat maksiat tu ade ker kena hina mcm babi ni?? hahahaha...
jangan terasa yea... dan jgn marah... be a peace..

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi pun makhluk Allah jua.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kna bunuh semua babi2 ats tu nanti br tahu...hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

hebatnyerla........----->kakcik

Anonymous said... Best Blogger Tips

hhahha psl babi pun nk gado ke ? hahah kelaka la korang ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...