Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 5 May 2012

WTF : Gadis Dibogelkan Kerana Mencuri iPhone Di Pusat Beli Belah China (7 Gambar)

Gadis Dibogelkan Kerana Mencuri iPhone Di Pusat Beli Belah China.
Kenapa mereka tak boleh tunggu polis datang dan selesaikan kes? Ni pandai sangat nak selesaikan kecurian ini sendiri. Apakah kaitan bogelkan gadis dengan mencuri iphone? Tetapi selepas polis tiba dan memeriksanya, iphone langsung tidak ditemui. Gadis tersebut dilepaskan kerana orang ramai tidak mempunyai bukti yang kukuh.

 via : stomp.com.sg

24 comments:

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

1st lakhnat

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

ketuana 1st beruk kini bertahkta semula..puih ko syaz, anon2 dan anu..buabauabuab

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

puihk 3rd

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

aku master of 1st jahanam!

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

aku gembira kerna 1st ini petanda kemamposan syaz dan anon2 budu

Anu said... Best Blogger Tips

THEHELL LOSSEERRR!!!!!!!!GET A LIFE!!!!!!!!!!PUUIIIHH!!!!!

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

I'm the ruler of 1st forever and ever lasting puihk

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

kepalak anu ko bebulu puihk..ko yg loser tak dpt 1st hahahahah..puihk

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

dah tak da nama lain ke, nama yg plg loser nakharooom diberi..piuhk..anu hahahahaha

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

nama ko sungguh keji.tak malu ko ke?.sekarang cari tempat tinggi dan terjun agar kemaluan yg teramat sgt mampu diakhiri puihkk

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

aku last..sapa yang berani kutuk aku anak bangsat puihkk *confirm komen2 aku akan didelet admin nanti..ada aku kesah puihk

Anonymous said... Best Blogger Tips

meroyan ape ko ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sakit......

Anonymous said... Best Blogger Tips

buduh tahap gaban la ko ni the hell..excited ngan 1st ko..the hell dh ngaku gay..buduh

yg brebut 1st sengal2 belaka said... Best Blogger Tips

sengal membebal.. hahaha..
bgai kera dpt on9.. o.O

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
thehell bru dpt 1st bln ny...
hahahahaaaaa

Syaz AleXandRia said... Best Blogger Tips

Hahaha..aq kasi can..cian aq tg0k ko monyet..asyik nanges je bile x dpt 1st..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak nk ucapkan~~~padan muka~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
ada kah hang brckap2 ttg aku thehell
untk info aku ta ska oqg rndah2 nohorommm
dan aku ta ska nak gdoh2 ny
penat..
aku just ska tgk komen2 hang ngn follower kat sny
#don'tevertalkaboutme

Dad said... Best Blogger Tips

tamak beno anak aku nih nak ngejor 1st..

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

bodoh, xkn sampai nk bogelkan..

#internetHolic Otak Beku

mom said... Best Blogger Tips

amboi bapaknya...tengok tajuk bogel je laju tengok...

Anonymous said... Best Blogger Tips

BODO LA WEIH....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian... =(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...