Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 4 May 2012

Serius : Tok Guru Nik Aziz Sahkan Bob Lokman Meninggal Dunia?? (3 Gambar)

Tok Guru Nik Aziz Sahkan Bob Lokman Meninggal Dunia??
Kesian dengan keluarga Bob Lokman..hihi
Tetapi apa-apa pun Nik Aziz telah pun meminta maaf atas kesalahan info beliau..:-))





Setiap orang lakukan kesalahan. Hanya nabi yang maksum. Peace. Apa0apapun, TGNA memang ulama yang hebat. salute..

19 comments:

Osman said... Best Blogger Tips

Hah... isk isk isk

Anonymous said... Best Blogger Tips

nyanyuk dah orang tua ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin punya pasal..buruk nama

Anonymous said... Best Blogger Tips

sengal! hahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

stiap manusia ada buat kesilapan..lagipun TGNA dah mintak maaf..jangan la mengutuk alim ulama'...peace

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin blog nie mmang bangang.
woi admin hanjing,lagi skali ko kutuk ulama.aku x vote ko tuk DIGI contest.
mother fucker nye admin!

Anonymous said... Best Blogger Tips

weyh,,bukan bob lokman mmg dah meninggal ke????

baru baca blog kak jee tadi...:o

Anonymous said... Best Blogger Tips

eh,,bukan bob lokman..bob kuman..lalalala~

Anonymous said... Best Blogger Tips

bob kuman

Anonymous said... Best Blogger Tips

sala skit pun nk tnjk ke..stiap org wt slh..shittttt man..fcvk off

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

yes aku 1st..syaz ko leh p mampos..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
pa la hampa ny..
dosa msing2 do..
byaq la dia..
klu kta dok mki2 cm ny dpt dosa kqing do
hahahahaaa crmah pree

Anonymous said... Best Blogger Tips

ADMIN BERGURAU JE YANG KORANG NI MARAH SGT KNPE.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pembangkang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

TGNA nya fb or tweet ni kan bukan dia sendiri yg tulis tp org lain ada Admin yg maintain kan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian monyet kemaruk 1st
hhahaha
g mam

pika said... Best Blogger Tips

mmg dah meninggal laaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xde pun aku nengok admin ni m'hina TGNA,-ve tol lh korg..jgn m'politikn blog ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rase mmg tok guru ingat bob lokman yg meninggal, lbh2 lg bob lokman kan dah ke arah agama2 ni.. jd tok guru kenal lah dia.
pastu eh, silap orang rupanye..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...