Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 2 May 2012

Lawak : [Video] Trailer Filem The Avengers Tahun 1978


Jom kita tengok trailer atau movie promo The Avengers pada tahun 1978 ni. Lawak nak mampos kot. Layan..


p/s : Sebenarnya takde pun movie The Avengers pada tahun 1978. Yang ni fanmade je. Saje je nak buat gempak.. Tapi seriously, ironman la yang paling lawak.. Hahaha..

Sumber : Here



9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1 st ha ha

kai zer said... Best Blogger Tips

mcm gampang

aku hanya ikhwan said... Best Blogger Tips

baru kuar intro yg bintang tu aku dah gelak...kekeke. iron man gila gempak. hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin ni mesti 9gager

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

mmg gila habis

Anonymous said... Best Blogger Tips

Skarang korang tgk mesti kata cam lawak bodo jerr... tapi masatu taun '70an mesti filem ni la filem aksi paling hebat.....
filem kita skang ni pun mungkin 30/40 taun lagi jd bahan gelak ank cucu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg last 2 loki ke????hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

iron man xbleh blah!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

btoi3.....masa tu x moden lg...skrg dh moden...zaman akan dtg, cucu cicit kita pula yg gelakkan kita...zaman berubah mengikut peredaran masa der...juz, think positive la bro xD

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...