Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 29 April 2012

WTF : Lelaki Terlampau Konfiden Dengan Fesyen Terkininya (7 Gambar)

Lelaki Terlampau Konfiden Dengan Fesyen Terkininya..
Ni dah la pakai macam ini tapi masih berani nak makan di khalyak orang ramai.


14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku 1st,mana monyet anak haram

Anonymous said... Best Blogger Tips

second,berok tok muk kaloh

Anonymous said... Best Blogger Tips

yes...,3rd.. berok belacan dah mampos

Anonymous said... Best Blogger Tips

kawe no4,jadiloh...beghok doh masok noghako

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg atas semua bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang atas aku 2x lagi bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

yela2...Anon 23:09 dan Anon 00:01..ko lah yang paling pandai, bijak, bagus...oleh kerana kebijaksanaan kamu itu kamu pasti akan mendapat sesuatu dari Anon yang lain..dapat maki...haish

Anonymous said... Best Blogger Tips

btol3..hahaha

just to said... Best Blogger Tips

what the fish

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahniah top4,yg penting beruk the hell kalah..kahkah

penjong said... Best Blogger Tips

ello brader skema!
ape citer semua ni? ni LOL ape? fave kaypoh mende camni? tarok gambar tapi tak explain tapi takde cerita. kutip sana sini, tp malas nak buat research.
satu hal lagi, aku rasa ko takyah la tarok perkataan 'blogger' kat pangkal nama orang. buat malu jek. tarok la perkataan 'advertiser', lebih sesuai kot.

inmarsat said... Best Blogger Tips

hahaha... sakit dah.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sokong anon 11:18.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahaha.. pahal plak mamat seorg 2.. dia plak yg emo.. ahaha.. suka ati diaorgla nak letak blogger ke ape.. yg ko sibuk2 kenape? berak pun maseh mak bapak yg tolong cuci skarang nak tunjuk pandai plak.. ahahahaha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...