Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 2 May 2012

OMG : [Video] Bas Menghentam Bas Di India


Seperti yang telah sedia maklum, keadaan trafik di negara India adalah sangat teruk kerana perangai pemandu yang sangat tidak berdisiplin. Korang tengok la sendiri bas accident dengan bas di India yang dirakam cctv nih. Memang horror..


p/s : Selamber je tut tut hijau tu menyelit celah bas yang accident.. respek ar..

Sumber : here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

slumber je terjun pkai kain... hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st
-V1-

Anonymous said... Best Blogger Tips

berterabur keling2 tu lari.hahaha

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

hahahahaha tut tut hijau cam sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

hebat ar tut tut hijau tu..trnyata aksi dlm citer tamil tu mmg btul...(haha)!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

lagi teruk dri china ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahahah..gelak jer aku tgok org terjun dr bas tu...... bahaya.. boleh hilang nyawa kalau mcm tu....

In My Heart said... Best Blogger Tips

hahahahha mmg slumber terjun pkai kain...yg peliknye dr mne dtg tut tut hijau tu...aku siap repeat byk kali video ni sbb nk tgok dr mne dtg nye tut tut hijau tu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ngare dieowg mmg ta der trafc light...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hebat la teksi ijau tuh!!!hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh punye driver!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...