Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 30 April 2012

WTF : [Video] Tanam Orang Hidup-Hidup


Video ni menunjukkan sekumpulan lelaki yang memakai baju askar sedang menanam seorang lelaki hidup-hidup. Menurut description di video, ia merupakan perbuatan askar Syiah di Syria.. Wallhualam.. Korang tengok je la video ni. Memang kejam..


Sumber : Here

10 comments:

are din said... Best Blogger Tips

o.O

Anonymous said... Best Blogger Tips

isk..isk..isk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

first mother fucker

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni yg kita nk kot,,kt negara kita

Anonymous said... Best Blogger Tips

kisahnya tentera rejim basyar suruh orang ni sebut la ilaha iLLa basyar ( tiada tuhan melainkan basyar )
orang ni tak mau,selain terus ucapkan la ilaha illALLAH ( tiada tuhan selain ALLAH )
bila orang tu tak mau,mereka timbuskan orang tu dengan tanah..
makin teruk keadaan di Syria...

Anonymous said... Best Blogger Tips

`orang kafir lahanat ! dekat dunia mmg syurga bagi org kafir , tapi dekat akhirat , neraka lah tempat yang paling sesuai untuk orang kafir yg nani mcm pukimak sial lancau nehhhhhhhhhhhh !!!1! stress thap maksima

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah...org 2 mati syahid...mnegakkan kbnrn...tiada tuhan selain Allah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

allah...........
ish oqg2 kapiaq ny...
nohorommm betoi ar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kejamnya...rasa nak nangis

Anonymous said... Best Blogger Tips

harap2 orang yg dikambus tue..subur tumbuh...tapi dengan dgn siraman air dan baja yg cukup la.....insyallah..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...