Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 2 May 2012

Lawak : [Video] #Troll Kawan Dalam Kelas Yang Sangat #EpicWin

#Troll Kawan Dalam Kelas Yang Sangat #EpicWin ..
Orang buat tak kena tetapi orang lain yang kena pula..


12 comments:

Syaz AleXandRia said... Best Blogger Tips

Master of the 1st..haha xD

jgn klik name sye.. plsss.. said... Best Blogger Tips

wah terbaik...!
ape sngt la nk bangge ngn 1st..
mcm owg se***l.. =..='

Syaz AleXandRia said... Best Blogger Tips

haha..da mmg aq sengal nk wt guane..ahax.! :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

oooo!!! Kid got pwned with a bitch slap~

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
mlwak jnih kasaq puak ny...
haram toi

Anonymous said... Best Blogger Tips

so ko ngaku r ko
sengal
bangang
bodoh
sial
babi
lakhanat
celaka
tak guna
sampah
bongok
kn syaz alexandria

Syaz AleXandRia said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahah..... aku rasa org yg sebut2 nama kat atas tu..dia doa kan diri dia sendiri... coz yg sorg ni yg dpt pahala... yg sorg pulak dpt dosa... perduli dia lah nak dpt no 1st... kalau dpt hadiah lumayan tak pe lah korg nak rebut nak sebut first...hahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh betul lh

Anonymous said... Best Blogger Tips

saper yg 1st selalu dia anak haram hahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

hhahha..kesian kat budak tu...x slah kene tendang...nakal betul la budak tu..

Shah foREVer said... Best Blogger Tips

Hahahaha, lawak habis!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...