Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 5 May 2012

Lawak : [Video] Sukan Yang Menguji Kekuatan Punggung Di Jepun


Jepun memang terkenal dengan gameshow yang terlampau dan menjangkaui akal fikiran kita. Kom kita tengok salah satu game diorang yang menguji kekuatan bontot peserta. Memang bodoh la game ni.. Tapi lawak beb.. Jom layan~


p/s : Ade brani nak main? LOL.. 

Sumber : Here




10 comments:

KEPALA ANU said... Best Blogger Tips

buduzzz!!!!!thehell patot join ni....buntut dia keras cam batu...!!!

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

hahaha

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

epic dream

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
agak2 spa lyak msk game ny ek
o_O

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha..bontot the hell dh koyak..the hell kn gay..buduh yg main2 1st tuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak paham ape yang diorang letak kat jubur ?
wasabi eh ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape kat seat basikal tu x letak wasabi gak ea..??

Anonymous said... Best Blogger Tips

pe yg pedih sgt mak tgk???

Anonymous said... Best Blogger Tips

jepun bodoh, jepun bodoh, bagero

mom said... Best Blogger Tips

masalahnye sapa yg lebih maju sekarang nie Anon12:21..sabor je lah mak....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...