Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 1 May 2012

OMG : Potong Rambut Menggunakan Api (3 Gambar)

Seorang lelaki, Pietro Santoro mempunyai teknik khas memotong rambut, bukan dengan menggunakan gunting atau mesin, sebaliknya dengan menggunakan api! Korang berani nak cuba?


p/s : Macam ni pun ada ke? Mesti bau semerbak punye lah.. 

Sumber : Here


11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aq no1

Anonymous said... Best Blogger Tips

bawah aq semua sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahaahhahahhaahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

musti bau cm syial....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada aku kesah?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape giler pakcik ni...bak mai rambut kaw aku bakar pakai minyak rambut petrol. FUU!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti kutu dgn telur kutu pun mati.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nohorommm
22:00 ska wat qapla...
bodo...
hahahahahahaaaa....
pace do

Anonymous said... Best Blogger Tips

gile...x pernah dibuat orang

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang ni aku tau lama dah...
kat hollywood ada saloon rambut guna api gak~~ dah pernah tunjuk kat 8tv sebelum nie...
pasal artis g potong rambut guna api....
tapi dalam ISLAM HARAM!!! sebab rambut adalah jasad kita juga dan diharamkan untuk dibakar~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Video Lawak Bila Ultraman Tak Cukup Kalsium...
http://tinyurl.com/nomilksmallfryultramanzero

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...