Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 25 April 2013

Kesian : [Video] Ibu & Anak Kecil Dibiarkan Mati Selepas Kemalangan


Kejadian menyedihkan ini berjaya dirakamkan oleh kamera CCTV di sebatang jalan sibuk dekat Delhi, India baru-baru ini. Seorang suami membawa isteri dan dua orang anaknya menaiki motorsikal, satu perkara yang lumrah di negara itu.

Kesemua mereka yang tidak memakai topi keledar itu bagaimanapun terlibat dalam pelanggaran dengan sebuah trak hingga menyebabkan keempat-empat mereka terhumban ke jalan raya. Pemandu lori berkenaan bagaimanapun melarikan diri setelah terbabit dalam insiden tersebut.

Namun apa yang menyedihkan, puas si suami meraung dan merintih agar keluarganya diberikan bantuan namun tidak ada satupun pengguna jalan raya yang mahu berbuat demikian.


p/s : Komen sekor-sekor macam bangang.. 

Sumber : Here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramai yg mahu di wawancara
tp tak ramai yg nak membantu
so sad

husna farisatul aliya said... Best Blogger Tips

mknenye ape yg d tnjukkn dlm cte mmg btulla kn...kalu de scene gado2 ke ade pmbunuhn ke,org keliling situ tgk je..dasar keling!

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

Ada keluar kat tv jugak ni..memang sedih..meraung si suami..semua buat tak tau je...huhuu

Entri Terbaru "Tips Melancong Ke Luar Negara Part 1"

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

aku cadangkan kat admin akustressgiler,minta bubuh icon kat section komen ni,baru lagi meriah..kalo bleh letak icon meme,lagi best..

Anonymous said... Best Blogger Tips

skrg org eksiden ko tak tolong, esok lusa kena kt ko plak eksiden takde sape pun nk tolong. jgn pentingkan diri sendiri.

Anonymous said... Best Blogger Tips

inilah yg dikatakan cakap cam keling

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...