Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 26 April 2013

WTF : [Video] Kenyataan Bangang Azhar Sulaiman


Alahai... Apa motif dia ni buat video camni.. tak pasal-pasal memalukan diri sendiri.. Takkan a mengucap dengan bersumpah pun tak tau beza kot? ish3... silly mistake atau ignorant? atau pun memang bodoh? ntahlah... hanya dia dan Allah yang tau.. 

video

Sumber : Here

32 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ishh.. entah video entah pape..damn!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang2 over cam ni yg melingkupkan parti...Azhar tuk BN si Abby Abadi tuk PAS....bagus sgt..puihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

AHAHAH, APA KAH ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dia stress kot, tak pernah dapat sebarang anugerah dalam ABP.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Machai mmg macam ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia tak cakap saya akan mengucap sekarang..aku rasa ko yang bodoh wahai admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni sume salah admin!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bangang,bodoh,dan sial..
Hahaha..
Terang2 penyokong xbetol mcm pemimpin jgk..
Hahahaaa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasalah...kebanyakan artis malaysia ni bodoh bin bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau sefaham sy dia soh org yg tanya soklan tu mengucap.. die lak bagi jwpn dia bersumpah dia bkn gay bla bla bla..cuma sy rasa xde motif pun dia nk buat video ni.

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

no komen lah..anyway cantik jam Omega yang hilang tu

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 3"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ap motif die ?? xde job berlkon smpai nk buat vdeo syok skdiri nk dpt pblisiti murhal ? nympah dri dlu agie aq kt die nie...klu dpt kt aq mau dtembak bontot trus die nie..eeee..geram aq !!

i love umno <3 im gay !! take that as note !! umno bn also have there gay ok..im talking the true..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg sakai die nie..buat vdeo pztuh baget mcm org nk tmuramah die lak..bongok..pblisiti murahan..nyampah lak aq ngn die niee...amiiinnn...harap ko xkne panah petir lahh...kot2 mne lah tau ko tuh gay sejati..ntah2 mnah jadi plangan anon atas aq nie kot mne tau..elok2 muke putih jadi itam

Anonymous said... Best Blogger Tips

xkesah la parti manapun kalo dh macai tu perangai mmg macai la...
nie sah macai, sbb perangai cam macai...

mat power said... Best Blogger Tips

hahaha.... mengucap dgn sumpah pom x pndai nk beza.. pnyokong Bn memang cmtu ke?? xpndai lgsung klu bab agama mcm pmimpin yg ad skrg ni, pndai ckp jer... kesian2x..hahaha. btw, kpd penyokong pmbakang i luv u all...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dat was juz being sooooo stupid..shame on u..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahun depan dapat la anugerah artis paling bangang .syabas.
ko dah glamour ,esk ko masuk MELODI

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bangang lagi macai pr

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sokonglah pr untuk negara lgbt dan seks bebas. Lu kantoi dalam video pun tkpe sbb xda 4 saksi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tengok pemimpin lahh. Kalau lembu pemimpin itu, lembu lah jgk rakyat(macai) dia. BN umno mmg otak lembu. Mahathir pun cakap. Umno BN ni elok dihapuskan, melayu makan melayu. Mana ada tolong melayu, tanah dirampas, rasuah, etc. Come on, open your fucking eyes.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pr tak pakai macai...bn je pakai...harap mati

-billy fecren

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

tulah aku dh kata,artis malaysia bodoh,bangang,korang plak bleh suma kat artis2,shiit! lebih2 neelofa ketiak hitam tu,nk muntah aku,uuwweekkkk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pemimpin sendiri xtau najis mughalazah tu ape,mmg xheran la macai ni xtau nk bezakan sumpah dgn mengucap..haha..bn will BE END

Anonymous said... Best Blogger Tips

eleh ckap neelofa ktiak hitam...dia tonggeng dpn ko trlucut sluar dlm n kopiah ko
BODO

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam pun xbagi .. ni la artis akhir zaman..

Anonymous said... Best Blogger Tips

booo, ingt mengucap tu apa? kn atas dasar kata akar dia ucap.. ucapan.. mengucap bukan dua kalimah syahadah je.. yg bahlul upload video ni pon bodo.. pegi balik blaja bm balik laa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg pasti set2 yg duk hentam kata mengucap n sumpah x tau beza tu mesti PENCACAI PR @ PKR n PAS.. DAP x de kisah pun... janji die menang... Idup Pencacai PR...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang bodoh orang yang terus sokong BN dan PKR,
Korang dapat ape???? die orang menang die orang makan duit negara buat harta untuk cucu cicit die orang... korang keja mcm nak mampos... lepas tu korang kat sini sibuk duk kelahi... shame on u all... kesian rakyat malaysia (termasuk aku)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya rasa cukup sesuai jika abby abadi mengakhiri zaman jandanya dgn azhar sulaiman. sesuai sangat mereka berdua. so sweet :)
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

-jahil-

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia ~~~~ emmmm

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...