Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 24 April 2013

WTF : [Video] Amoi Berak Dalam Lif Dengan Selamber Badaknya


Ini memang kerja gile.. Dah tak tahan sangat kot? Memang selamber badak.. Buruk betul pearangai... Ish... Ni kat tanah besar China... Takde moral punya olang... 


Sumber : Here


17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wekk! Pengotor punya orang. Xde tamadun

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

byk mkn babi sgt. jadi biol

Anonymous said... Best Blogger Tips

Amoi??? Makcik tua adala

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dh mcm anjing berak bertwrabur

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

orang China memang selamba..kurang ajar kalau bagi kita kat sini. tapi apa boleh buat..diorang dah terdidik untuk 'selamba' & dan 'kurang ajar' psl negara diorang ramai orang..siapa yang 'lemah',terlalu 'beradat' akan tertinggal dalam mendapat apa-apa atau persaingan..

Entri Terbaru "Rumah yang di Datangi Malaikat"

Anonymous said... Best Blogger Tips

suami isteri pengotor

Anonymous said... Best Blogger Tips

amoi lain, nyonya lain... sila beri penekanan agar tidak disalahfahami. sekian terima kasih

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeuuuuwwwwww..... xsenonoh sungguh.

Ai Rish said... Best Blogger Tips

apa perasaan org yg kat sebelah die tu?

Anonymous said... Best Blogger Tips

berak di atm bank machine...sekarang kat lif...memang hebat..

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

lif transparent.... org luar pun boleh Nampak.. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

cepatnya dia berak aku kurang2 mau setengah jam dlm jamban.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina smua sama.bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sapa pulaklah mangsa yang masuk lif dan terpijak pulak "booby trap" ahmoi a.k.a. ahsoo nyonya tua tu.
Kena pulak pakai kasut mahal berjenama. Memang malanglah terpaksa membuang kasut tersebut.

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

euuuwww kotor sial! budus punya amoi!

jack ham said... Best Blogger Tips

perghhhh terbaik la....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ei... lelaki tu tak ambik kisah langsung.... mak cik tua berak kat lif yang ada cctv

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...