Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 24 April 2013

Serius : [Video] Peragut Bermandi Darah Dibelasah Di Seremban 24 April 2013



Menurut info pada video, peragut ini ditangkap di Maybank Seremban 2 pada jam 3 petang tadi.PEragut ini dikatakan telah merompak dan mengelar muka mangsa ragutnya iaitu seorang lekai india pada mukanya. Namun peragut ini tidak berjaya melarikan diri setelah dikejar orang ramai. Di a dibelasah teruk sehingga bermandi darah.


p/s : Apa pendapat korang? Street Justice? 

Sumber : Here

26 comments:

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

Padan muka..buat jahat lagi..kejam..

Entri Terbaru "Rumah yang di Datangi Malaikat"

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak sepatutnya rakyat malaysia buat macam tu. kalau orang malaysia yang kita pukul ok lagi. kalau la orang yg koita pukul tu orang indonesi. ini boleh menggalakkan perang. sepatutnya tangkap dan hantar ke balai. baru orang luar akan menghormati kita

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia kelar mangsa..mangsa kelar dia balik..kira ok laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anonymous 22:05

betul cakap kamu....
kejam memang kejam...
mereka tak patut pukul sampai sedemikian rupa...
sepatutnya peragut ini dilepaskan pergi untuk menikmati
hasil ragutan mereka...
kamu juga bolehlah mengangkat handbag berisi wang dengan banyak
selepas keluar dari bank bagi memastikan kerjaya peragut
dihormati masyarakat...
apa la sangat muka kena toreh...
peragut ini sepatutnya selepas ditangkap mestilah dibelanja makan kfc atau pizza hut....
sebab pekerjaan mereka adalah antara pekerja mulia bagi kamu...
puihhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:18,alangkah mulianya budi bicara tuan,

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahha sungguh kelakar sesi comment mengomen ini. namun demikian, padan muka si pencuri.

Anonymous said... Best Blogger Tips

peragut ini sepatutnya diberikan belaian kasih sayang. bukan dengan menangkap dan memukul!
hidup ketuanan peragut!

ulul Azmi said... Best Blogger Tips

aq sokong law die kene pukol..xde keje laen ke nk wt..potong je tgn die..

ulul Azmi said... Best Blogger Tips

aq sokong law die kene pukol..xde keje laen ke nk wt..potong je tgn die..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahahha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Suasana semasa kita mengejar peragut & menaip komen di komputer adalah dua suasana yang berbeza. Secara logik kita berfikir, memang perbuatan membelasah si peragut adalah kejam, tidak bermoral dan tidak berperikemanusiaan. Tetapi hendaklah kita mendalami perasaan orang ramai yang berada di tempat kejadian, yang melihat peristiwa tersebut di depan mata, siapa yang masih mampu menahan? Bak kata anon 22:18, adakah patut kita panggil dia dengan cara lembut, "Bang, sini dulu, janganlah lari...", macam tu?

Sedara anon 22:05, janganlah menyalahkan orang ramai sekiranya anda tidak mampu meletakkan diri anda di tempat kejadian. Nak tanya satu, kalau ada orang rampas beg anda (itu tak termasuk mengelar muka dengan pisau, tampar, tendang etc), anda marah tak? Atau kalau ada yang buat macam tu kat adik-beradik anda, adakah anda masih bercerita pasal hormat-menghormati?

Tepuk dada tanya selera la bang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku setuju pendapat anon 10.50..aku tau anon 22.05 tu still nak berbaik sangka saja..cuma belum sampai giliran dia lagi kena bala mcm tu..kalau kena kat batang idung sendiri mcm manalah agaknya reaksi si anon 22.05 tu ye..adakah anda masih nak berbaik sangka..?adakah anda akan fikir selepas kena toreh dan di ragut dgn mengatakan "dia tu hidup susah..biarlah dia meragut.."..mcm tu ke anon 22.05?..makin pupus spesis yg berbaik sangka mcm awak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

berbuat baik biar berpada-pada bang syg..
agak-agak la kalo rase nk bersangka baik dengan orang..'kalo org malaysia kita pukul ok lg' statement ape ni???

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu kira nasib tak baik la. kalau nasib baik, tak buat macam tu, lebih teruk lagi dikerjakan. Berapa ramai dah mangsa-mangsa ragut yang meninggal dunia, cedera parah kerana diragut. Cuba baca dalam mastika (keluaran bila tak pasti) ada mangsa ragut yang jadi sewel,mereng gara-gara kepalanya terhentak ke jalan akibat diragut.
Patutnya anon 10.50 dibawa berjumpa dgn mangsa ni, seterusnya berikrar menjaganya sehingga ke akhir hayat.
(Jangan lupa ye anon 10.50 utk ke rumah mangsa) sekian terima kasih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

memula tgk muka peragut ni, terdetik hati. "mak oi, ganasnya org2 malaysia ni.. kot ye pun nak menibai, agak2 la. jgn la sampai lencun muka org tu dgn darah. settle balai sudah"

then bila baca pasal mangsa yg kena ragut, "kesiannya dia, dah la kena ragut, kena kelar pulak mukanya, mesti trauma sampai bila2. mcm mane klu jd kat aku?"

pastu baru terfikir dan tersedar, kalau dah sendiri berniat buat jahat, so sndr la tanggung akibatnya. jadi kepala si peragut, kesian kat ko tp.. yes u deserved it!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
Ko sindir anon 10:50 ke anon 22:05?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 22:05 penah alami kejadian ragut oleh kerana die sgt baik..lpas kene ragut die g mkn pizza plk dgn peragut tu..siap hulur extra rm10 buat duit minyak..

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

padan muka,hahaha!

Anonymous said... Best Blogger Tips

padan muka si peragut tu.. tak kira la dia orang negara mana pun.. dah salah tu tetap salah.. nak perang kenapa plak anon 22:05.. kalo ko buat macam tu kat negara diorang ada diorang belanja ko makan pizza ke ape.. ape dah punya komen.. patot pun dia kena macam tu sebelum serah kat balai.. baru ada keinsafan sikit.. peace

Anonymous said... Best Blogger Tips

Msti org smenanjung. Hurm, dh jdi lumrah kt smenanjung. Kuat mrompak, mencuri. Teruk btol lah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan dah tangkap lepas tu kautim lak.........
polis juga yang senyum hehehe................

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:05 bodo nk mampus....jd kt nenek mak adik ko bru ko tau.
tgk pragut tu kecik besar kecik besar... len kali pkir guna otak jgn guna keybod.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Good sarcams anon 22:05...hehe

DIDIE BAHAZIM said... Best Blogger Tips

Hukum hudud!!!!ALLAHuakbar!!

jack ham said... Best Blogger Tips

salah kerajaan..x bagi peluang keje yg bnyk..tukar!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nie satu lagi peragut.Masuk penjara 30 tahun.Mati terus kena gantung.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...