Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 22 April 2013

Respect : [Video] Sifat Terpuji Seorang Guru Ketika Gempa Bumi Di China, 20 April 2013


Video cctv ini diambil di dalam sebuah kelas dimana sesi pembelajaran sedang diadakan di sebuah sekolah di China. Ketika gempa bumi melanda, guru kelas terbabit tidak keluar kelas sehingga semua anak muridnya habis keluar. RESPECT!

video

p/s : Kalau terjadi kita cane plak? Mesti awal2 lagi dah blah...kompem! *byk giler buku murid2 dalam kelas. memang hardcore*

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pretttt....

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeee

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

ibarat lilin membakar diri..itulah guru

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghhh rmainy

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada juga kebaikkan org China ni..selalu dgr buruk je

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

bapak,bnyk giler buku teks diorang,sama mcm malaysial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Belasah nuar neo!!

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

yg aku salute...ada budak laki tuh...bg laluan utk pompuan dahulu.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

humanity restored in china...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cikgu yg btanggungjawab..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo kt malaysia cnfrm guru kuar dulu..yelahh kt malaysia nie kaum melayu byk guru...melayu kn bodoh abadi~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pada aku biasa je, kalau aku jadi cikgu tu pun, aku stay juga dulu. kalau ada murid tak keluar lagi, tapi kita sendiri yang keluar dulu, maknanya cikgu itu tak bertanggungjawab dan pentingkan diri sendiri. "leave no one Behind".

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...