Kongsikan Entri Kami

Wednesday 24 April 2013

Serius : [Video] Pembaca Berita Dipecat Serta Merta Setelah Mencarut


North Dakota -Seorang pembaca berita yang baru bekerja sehari rela dipecat. Hal itu berlaku ketika dia telah mengeluarkan kata-kata yang tak harus dikeluarkan ketika siaran berita sudah bermula.

Pembaca berita dari stesen televisyen KFYR, A.J Clemente tidak menyangka bahawa hari pertama dia bekerja turut menjadi hari terakhirnya bekerja.

Dia melontarkan kata-kata kesat seperti f***, S*** ketika slot berita sudah bermula secara live dan mikrofon telah pun menyala. Kata-kata kesat yang dilontarkannya adalah untuk mengurangkan rasa gugup semasa hari pertamanya.

Akibat kata-kata yang dilontarkan Clemente, stesen televisyen KFYR telah mengambil langkah untuk memecat pembaca berita yang baru bekerja kurang dari 24 jam itu.

Seperti diberitakan Daily Mail, Selasa (23/4/2013), Clemente menulis permohonan maaf pada akaun Twitternya dan bersetuju dengan keputusan KFYR TV yang telah memecatnya.

“Sayangnya KFYR TV telah memutuskan untuk membiarkan saya pergi. Saya minta maaf pada semua. Terima kasih kepada semua orang yang telah memberikan saya kesempatan dan juga atas segala dorongan,” tulis Clemente pada akaun Twitternya.

Kesalahan yang dilakukan oleh Clemente ini telah menjadi perbincangan hangat di kalangan semua orang, bahkan menjadi bahan ketawa di Internet.



p/s : Rookie mistake la sangat.. haha

Sumber : Here

4 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.. f***ing s**t

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

terlalu nervous sangat nampaknya

Entri Terbaru "Rumah yang di Datangi Malaikat"

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

stupid man!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia sebut pumkin shirt la ekekek

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...