Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 25 April 2013

Cool : Keindahan Letusan Gunung Berapi Di Rusia (8 Gambar)

Keindahan Letusan Gunung Berapi Di Rusia.
Gunung berapi The Plosky Tolbachik terletak di timur Rusia dan telah meletus sejak dari November 27 tahun lepas selepas tidak berfungsi untuk 36 tahun. Lava dari Gunung berapi tersebut telah merosakkan bangunan serta sumber pencarian di sekitar bandar. Tetapi keindahan gunung berapi ini pada masa letusan telah mengundang ramai pelancong untuk ke bandar itu dan merasai sendiri. 

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku 1st, bawah sume sial
Omar.

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

kelam kabut org kat atas aku ni,mcm budak2,xmatang langsung,budak hingusan..hahaha!

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

Sekali kena jari kaki..terus takde apa-apa tinggal..biar pun tulang..huhu

Entri Terbaru "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 3"

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak johor nie..bongok semacam je..sedarlah sluruh rkyat mlysia dah mule bnci ngn johor !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala bapak ko orang atas..org johor pedulik hape haha...ko msti org kelantan kan? kan? kesiannnnn kah3x

Anonymous said... Best Blogger Tips

takde adegan "you jump, i jump" ke..
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

lagi indah kalau dapat berenang dalam lava tu =.=

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu org perak tu, baru mng skit riuh sekampung.. biasa org cmni ibarat pak kaduk.. booo!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...