Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 24 April 2013

OMG : Pengasas Syarikat Kosmetik & Jutawan Termuda Di Dunia (6 Gambar)


Dia baru berusia 6 tahun, tetapi sudah menjadi jutawan dan hidup serba mewah!

Isabella Barret bukan gadis cilik biasa. Di usianya yang baru 6 tahun, dia sudah menjadi jutawan. Berkat memenangi pelbagai pertandingan kecantikan, tampil di TV dan memiliki perniagaan kecantikan membawanya menjadi seorang yang kaya dengan kehidupan yang mewah.

Beberapa perkara yang anda perlu tahu tentang Isabella Barret:

1. Pertandingan Kecantikan

Sejak kecil lagi, Isabella sering dibawa menyertai pertandingan kecantikan oleh ibunya, Susanna. Dengan bangga, kanak-kanak yang kerap berpenampilan seksi itu mengatakan, “Saya tidak pernah kehilangan apa-apa dan hampir setiap pertandingan yang disertai, saya menang.”




2. Mempunyai 60 Pasang Kasut

Kanak-kanak yang sering mengikat rambutnya ini adalah penggemar kasut. Dia memiliki lebih dari 60 pasang kasut.

3. Setiap Baju Berharga Hampir RM 30ribu

Susanna menghias anak kesayangannya itu secara habis-habisan. Setiap kali mengikuti pertandingan, baju dan perhiasan yang digunakan Isabella boleh mencapai US$ 10 ribu atau hampir RM 30 ribu. Susanna mengaku, selama dua tahun ini dia mengeluarkan perbelanjaan sekitar US$ 50 ribu atau RM 150 ribu untuk menghias Isabella agar menang di pertandingan kecantikan yang disertai.



4. Bisnes Perhiasan & Kosmetik

Bersama ibunya, Isabella memiliki line perhiasan dan kosmetik berjenama ‘Glitzy Girl’. Koleksinya termasuklah lip gloss, lipstick, blusher sehingga ke aksesori seperti gelang dan rantai. Awal bermulanya perniagaan tersebut adalah dari setiap pertandingan yang disertai, Isabella menggunakan gelang dan pelbagai perhiasan lain. Banyak peminatnya yang suka dengan perhiasan tersebut sehingga memberi mereka idea untuk menjualnya.

5. Hidup Mewah

Isabella kini hidup mewah dan bergelumang dengan harta. Kanak-kanak yang sering meniru gaya wanita dewasa itu sering bercuti dan menginap di hotel-hotel mewah. Tidak seperti kanak-kanak lain yang suka memesan makanan seperti kentang dan burger, dia sebaliknya memilih makanan seperti filet mignon dan lobster yang berharga hampir beratus dolar untuk setiap hidangan. “Saya tahu ini kelihatan seperti sombong, tetapi ini bagi saya ia lucu melihat gelagatnya dan ini sebahagian dari kehidupannya,” ujar ibu Isabella.



p/s : The next Paris Hilton.. 

Sumber : Here

16 comments:

mr.fapson said... Best Blogger Tips

owh yeahhh...
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

bella said... Best Blogger Tips

bodola kau ni..dak 6 thn pn ko nak fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka dia mcm mister bean . terbantut nk fap.damn!

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

Spoil budak tu oleh duit..

Entri Terbaru "Rumah yang di Datangi Malaikat"

syazmie hamzah said... Best Blogger Tips

mak dia cantik... rambut itam, mata biru

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini budak sial, aku jelous

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasa je... xlawa mana pun. lawa lagi Suri Cruise

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang keje makan gaji tu diam diam je la haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

xlame die nie..biase kecik2 je comel cantik sgale bagai..aq tngok muke die nie besar nnty umor 12thun lingkup punye..bkn nk ckp ap lahh..tngok rosmah..mude je xcantik...dah tua lagi xcantik...hasil bntuan botox duit rakyat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muka tua xmcm budak 6 thn

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

besar nnti mesti berlagak,xdelah lawa ma pon dia ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr fapson pedo. kaye cmne pun bkn boleh bwk masuk kubo pun.

Anonymous said... Best Blogger Tips

she ain't pretty, too bad =(

Anonymous said... Best Blogger Tips

x lwa pon ,, kurg kurg byk duitt bro.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

x lawa pon .. kurg2 byk duit bro

daqspark said... Best Blogger Tips

The next paris hilton? Ohsem.. haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...