Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 26 April 2013

OMG : Adakah Penonton Puluhan Ribu Konsert 2PM Di Jepun Adalah Photoshop? (4 Gambar)

Adakah Penonton Puluhan Ribu Konsert 2PM Di Jepun Adalah Photoshop?
Beberapa keping gambar yang dikeluarkan oleh JYP Entertainment semasa konsert 2PM di Tokyo Dome telah membuka mata ramai peminatnya. Mereka yakin gambar yang dimuat naik itu adalah photoshop untuk 'memenuhi' stadium. JYP kemudian tampil dan meminta maaf dan mereka menyatakan semua ini bukan kerja mereka tetapi syarikat lain. Syarikat tersebut telah dibayar untuk mengambil gambar konsert serta sebarkan.
P/S : korang rasa bukan kerja JYP?  

8 comments:

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

nak photoshop pun tak pandai..benda diulang-ulang dia tak sembunyikan..

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 3"

Anonymous said... Best Blogger Tips

laa..abih tu? yg bersih haritu? kantoi la.. camni :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

habis tu gambar pm masa tu dalam surat khabar cam mana lak

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAHA hak tuih!!!!

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

kantoi sudah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang kat klang haritu pun photoshop jugak..nak cover cakap masuk book of record..puuuiiii..ingat orang nak percaya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Patot belajar dgn pakatan bab2 fotoshop ni
Nak2 lg pas...
Dahla pkai serban,ketayap
Ngaku ulama
Sembang berapi2 islamik
Last2 fotoshop gak

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau ni bodoh selamanyer..dah kena kilat petir baru nak minta maaf dgn ulamak...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...